Gå til innhold

April: Storkebitt

vb-76

Anbefalte innlegg

Didrik har det i panna fra fødselen enda. Trodde det ville forsvinne i løpet av det første året, noe det ikke har gjort. Jeg syns jo det er søtt jeg da, en del av han liksom..

Noen flere som har det enda??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

burde eg vite hva storkebitt er? *titter fram fra skjulestedet mitt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa har noen flekker i nakken som ikke ser ut til å ville forsvinne med det første... Tror det er et såkalt storkebitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias Emil har/hadde et stort i nakken og en prikkete V i pannen som kom frem når han stresset (akkurat som meg, hadde det til jeg var i tenårene) Men når du nevner det nå, så tror jeg nesten at begge har gått vekk. Må sjekke med en gang han våkner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig storkebitt kommer av? Er det ikke slike rosa flekker noen babyer har i nakken eller panna?? Er det pga. press under fødselen?? (mener å ha lest det)

Mine har ikke noe storekbitt iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha hørt at de sitter fast i bekkenet på vei ut, at det er årsaken ja.. Didirk har et søtt merke i panna og noe i nakken. Tviler på at han syns det er like søtt når han kommer i tenårene da, om det ikke har blitt borte før det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aner ikke hva det kommer av...men jeg måtte jo holde igjen i en time med pressrier under fødselen så det er jo ikke umulig... Har aldri tenkt over det.. Snuppa hadde en v over ene øyet, men den har forsvunnet, og prikkene i nakken har blitt svakere, men synes godt enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Nå glemte jeg å sjekke, og han sover igjen!!

Vb-76

Ville bare si at det merket jeg hadde i pannen var egentlig helt usynlig. Dukket bare opp når jeg ble sint eller stresset. Med andre ord når blodtrykket steg... Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natalie hadde en rød prikkete ring i nakken, men ser den ikke nå lenger.. hun har masse hår i veien pluss at hun er i hundre nå så det var ikke så enkelt å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...