barbamamsen Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 for her er det krabbing,krabbing og atter krabbing!
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 LillePia har gått i rett over 4 mnd.
Monica *rosa og blå* Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Natalie går! Men nyyyyt det når de krabber! Hun er så rask at det er umuuulig å snu ryggen til vettu! Nei.. greit å ha de litt trege av og til! :-p
Rasko Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Nei, jeg kan ikke forestille meg at alle aprilbabyene går ennå, det ville jo vært helt eksepsjonelt! Lillegutt holder seg fast i oss eller møbler eller hva som helst, men å gå alene? Nei, foreløpig er krabbing tingen. I et innlegg for etpar måneder siden, tippet jeg at han er ca 14 måneder når han begynner å gå. Det tror jeg fremdeles (han er 13 måneder nå), men jeg kan jo ta feil. Selv var jeg 16 måneder da jeg begynte å gå, og storesøster var 18 måneder.
vb-76 Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Går ikke her i huset heller enda.. Men står 1-2 sek på egen hånd og det er framskritt! På ett års kontrollen sa legen at han fortsatt har griperefleksen i tærne, og så lenge den er der, kan de ikke lære å gå.. Men hvordan kan jeg sjekke om den fortsatt er der? Det er vel noe med å kile han under tærne så skal han sprike eller krølle tærne??
**synne** Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 krabbing her og! Går hvis hun kan støtte seg til noe -men ikke gåbilen..den er hun redd...
Kristin* Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 Marius går rundt bordet, men han er ikke i nærheten av å gå selv nei. Det kommer når det kommer.
barbamamsen Skrevet 2. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2006 ada går ikke rundt bordet heller, reiser seg opp på knær og innimellom videre opp. men storesøster var 16 mnd så jeg tenkte ikke å stresse med det, hadde bare vært litt gøy om hun gikk til bryllupet vårt i sommer;o)
smokie m/ nr 3. Skrevet 2. juni 2006 #9 Skrevet 2. juni 2006 Nei, går ikkje her. Han reiser seg opp etter ting, og går når han held seg med ei hand. Han står i nokre sekunder åleine, heilt til han kjem på kva han gjer, og setter seg ned på rumpa. Men han klatrar!!! Opp på kjøkken stolar, opp i tripp-trappen, (klarer ikkje å sette seg oppi endå)...og detter ned :-( Trøst deg med at det er viktig at dei lærer å krabbe, og godt for kroppen deira og krabbe lenge. las i F&B at barna våre var The-non-crabbing-generation fordi foreldra var for lite flinke til å legge ungane på magen...Krabbing er viktig! :-)
polarn & pyrene Skrevet 2. juni 2006 #10 Skrevet 2. juni 2006 Siri begynte å gå fredag den 19 mai og nå er det full farrt på henne hele tiden.
marianne1231 Skrevet 2. juni 2006 #11 Skrevet 2. juni 2006 Lillegutten min går hvis han har noe å holde seg i,men går ikke alene.Står i noen sek. alene,men setter seg ned på rompa igjen når han opdager det hehe....
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. juni 2006 #12 Skrevet 2. juni 2006 Lillegutt har gått siden han var 10,5 mnd:) så her gåes det og springes for fult=)
frida♥ Skrevet 2. juni 2006 #13 Skrevet 2. juni 2006 Nei hun går ikke , hun løper. Med veeeeldig brei benføring.... :-)
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 3. juni 2006 #14 Skrevet 3. juni 2006 Antonio går, og løper. Han gikk da han var 11,5 mnd
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 3. juni 2006 #15 Skrevet 3. juni 2006 Alexandra begynte å gå 8 mars.. 9 dager før hun ble 13 mnd.. og nå springer hun snart )
Mjanne Skrevet 3. juni 2006 #16 Skrevet 3. juni 2006 Ingen fotgjenger her enda heller. Hun står noen sek alene, men setter seg ned på rompa når hun skal bortover. Går fint når hun holder seg i ting osv, men er ikke tøff nok til å prøve på egenhånd enda. Hun har aldri krabbet heller. Her er det kun rompeaking. Men fytti så fort det går alikevel...*smile*
Blubblubb Skrevet 4. juni 2006 #17 Skrevet 4. juni 2006 Her er det også rompeaking - eller romperacing! Fra 17.mai hadde hun gå- og ståstreik. Hun nekta å stå eller gå hvis vi satte henne ned, lurer på om hun var blitt skremt av noe... Det varte en ukes tid, så begynte hun å reise seg igjen, men bare hvis hun fikk gjøre det selv. Men i mellomtiden fikk hun ikke sitte på rumpa, vi la henne på magen for å stimulere krabbing, og det hjalp jo på en måte - nå klatrer hun opp hele trappa fra 1. til 2. etg., og legger vi henne på magen er hun opp på rompa på et blunk. Men vi har all verdens tid ;-)
Camham Skrevet 5. juni 2006 #18 Skrevet 5. juni 2006 Victoria går langs med bord og sofa, men setter seg ned så snart hun mistenker oss for å ville ha henne til å stå alene. Går raskt bortover hvis hun holder seg i oss, men tror det blir en stund til hun går selv.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. juni 2006 #19 Skrevet 6. juni 2006 krølle trodde jeg det var, når man trykker dem under foten.
Hijo Skrevet 7. juni 2006 #20 Skrevet 7. juni 2006 I påsken like før 1 års dagen sin tok Tarald sine første skritt alene, men det var ikke før 19. mai han gikk skikkelig. Nå tre uker etter småløper han, med variert hell selvfølgelig-spesielt når han er trøtt og sliten; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå