Gå til innhold

IKM uke 24-jentene!! Hvordan går det?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror jeg hadde EL på onsdag eller torsdag. (Hadde positiv EL-test på tirsdag og onsdag, og negativ torsdag)

Jeg satser alt på at det klaffer denne mnd... =) Men har ikke fått noen følelse på hvordan det har gått enda, da.

hei hei

jeg har ikm neste uke, altså uke 23. Men jeg har liksom ingen følelse, ikke er jeg noe gira på å kjøpe tester heller, var det for noen måneder siden og da prøvde vi ikke like aktivt som nå..kanskje betyr det at jeg faktisk er gravid..litt rar i puppene, men det er jo normalt en uke før TR.

Annonse

Hei og hopp........

EL skulle liksom være på plass 31. mai... Noe som kjentes sånn også. Hadde EL-slim også denne dagen.

Håper det klaffet, og med sengekos 30. mai og 1. juni burde det jo ha skjedd noe...

Lykke til til alle som prøve å få barn... Håper jeg også kan lykkes snart..

jeg hadde eggeløsning i går jeg,eggstokkene verka som gale,så jeg hoppet på sambo med en gang jeg kom hjem fra jobb..hihi.. skal til syden når jeg venter ikm,men denne måneden så viiilll jeg at mensen ikke dukker opp..

Hei hei... har el enten på søndag eller mandag. Vet ikke helt om vi får klaff da mannens sædprøve ikke var helt perfekt nei... vi får se. Skal til gyn på torsdag. Men siden den ikke er så bra så skal vi prøve å treffe el når egget løsner eller har løsnet. Vnligvis lar vi sæden vente på egget, men nå tror jeg det er best at egget venter på sæden... så tenker vi prøver søndags kveld og/eller mandag morgen.... vMasse lykke til dere andre da!!!

Annonse

Har egentlig ikke snøring på om EL har vært, er nå eller skal komme (IKM 18.juni)...

Har hatt stikninger ned mot lysken i fire dager nå.

Samt igår og idag har jeg kjent noe *stikke med nål*-lignende vondter midt i magen, mellom navelen og skambenet...

Har EL-tester i skapet, men er fryktelig dårlig til å bruke dem... Og jeg som nærmest svir av en fire-fem grav-tester FØR ikm, hehe ;o)

Fikk også termometer i posten her om dagen, men var litt for langt ut i syklusen til å begynne å teste...

Lykke til jenter!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...