Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei nydelig jente på snart 3 år, men hun er utrolig krevende. Når jeg er hjemme så sutrer å skriker hun nesten hele dagen, ikke når hun er i barnehagen eller me pappaen. Å det nytter ikke hva jeg gjør. vi har det sånn at hun må i "kroken" når hun kommer med uønsket oppførsel, men til ingen nytte. hun sitter å hyler og skriker di 3 minuttene hun må sitte der. å så er det påan igjen. i tillegg er hun veldig bestemt, ingen må komme å fortelle henne hva hun skal gjøre eller ikke gjøre. hun roper og kjefter, slår og sparker. vi prøver hele tiden å gi positiv oppmerksomhet når hun gjør di "rette" tingene å hun må i kroken uten oppmerksomhet når hun gjør di "gale" tingene. i tillegg har hun søvnskrekk å våkner flere gang i løpet av natten å er hysterisk, ingenting nytter må bare vente på at det skal gå over. Dette er så utrolig slitsomt, for i tillegg har vi en baby på 8 mnd som krever sitt. Noen som har noen gode råd til hva vi kan gjøre? hva gjør vi galt? Hun har oxo bynnt å la ting gå ut over lillebroren, sparker og slår etter han, dytter.. Jeg er ivrig tilhenger av supernanny, men her i gården fungerer det ikke.. HJELP, PLEASE......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!begynte å lure når jeg såg overskriften på innlegget, he he.. skrev akkurat et lignende innlegg om min sønn på samme forum:)

Skrevet

hihi.... kunne jo faktisk misforståes ja :) Men det var jo min lillemor jeg mente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...