Gå til innhold

Skal til Sverige å se på babygreier i morgen:D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det fins babybutikk i charlottenberg, den heter Krapylet og ligger ved stasjonen. Men jeg råder dere egentlig til å reise til Arvika i stedet. Der er det en butikk som heter Snøhvit, og de har et bedre utvalg av det meste. De har også god kunnskap om bilseter.... Vi kjøpte bilsete og stellekommode der.

Det ligger to der. Den ene lå vede Rusta men nå ligger begge omtrent på samme sted. Den andre heter Kiddycare om jeg ikke tar feil.

Hørt mye bra om Snehvit, men man svipper liksom ikke innom Arvika..hehe. Får en del % via bekjente her hjemme, så tenkte vi skulle se om vi fikk det billigere i C-berg. (skal jo alikevel til Magnor)

Vi vet ca. hva vi skal ha, så trenger i grunn ikke så mye hjelp/veiledning. Vært en del rundt å kikket og spurt og er ikke førstemann så sitter igjen med en del erfaringer fra tidligere.

Tror ikke jeg har hørt om noen som har vært misfornøyd med den i Arvika. Må være bra butikk:)

Vil bare gjøre deg oppmerksom på en ting - mange av bilsetene de selger i Sverige er ikke godkjente i Norge. Høres litt merkelig ut, men de er strengere i Norge på dette enn i resten av EU. Om det er av reell betydning for deg, vet jeg ikke, men greit å vite.

God shopping!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...