Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Har en gutt som går i barnehage og drar natulig med seg litt av hvert hjem. Lillebror er kun 4 uker, og nå har eldstemann fått vannkopper. Hva gjør vi? Kan minsten bli smittet? Jeg fullammer og hadde selv vannkopper da jeg var 6 år.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Da er bebisen din ganske bra beskyttet. Ta en telefon til helsestasjonen og hør for sikkerhetsskyld.
m2cma Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Storebror fikk vannkopper da vår lille var 3 uker. Jeg fullammet. H*n skulle da opprinnelig opereres, så vi tok kontakt med sykehuset å la fram problemstillingen. Her er svaret vi fikk. Så små barn kan få vannkopper. De blir ofte mildt rammet og kan dermed være vanskelig å oppdage (Vår lille hadde "melkeutslett" noe som kan ligne på vannkopper, dersom man er mildt rammet). Vi har derfor levd i uvisshet fram til vår lille var blitt 4 1\2 år, da vannkoppene virkelig kom. Vi hadde da en liten en på 6 mnd som fikk vannkopper og når h*n var såpass stor var det ingen tvil om at det var vannkopper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå