Gå til innhold

lmm83

minsin- j27.08.06, j10.04.10

Anbefalte innlegg

hei:)

var inne å snik tittet på siden deres, jeg venter bare en jeg da. men uansett... så du bodde i risør og var 83 mod. 83 mod jeg også....jeg kommer fra akland, har gått skole i risør... så tenkte jeg da at kanskje jeg egentlig har sett deg/vet hvem du er.... hvis du gikk ungdomskolen eller vgs der? ble veldig nyskjerrig:)

spennende at det er fler enn meg på disse kanter som venter bebis.

når har du termin?

Fortsetter under...

Hei!

Hmm... fra Akland.. Da har vi sikkert gått i samme klasse på barneskolen. Verden er ikke stor... Linda Marie... Hørtes det kjent ut? Har termin 31.07. Men kommer nok litt før siden det er tvillinger.

Når har du termin da? Regner med at det er din første? Vet bare om en eller to som har fått barn fra det kullet.. Er utrolig mange i distriktet som er gravide nå. Jordmor fortalte at det er 85 stk til nå bare i Risør kommune. Skikkelig babyboom. Føler jeg vet hvem du er.......men kan jo aldri være sikker...

hei igjen:)

ann j her...

javist burde tenkt meg om, vet jo at du skal ha tvillinger. inger sa det... er det fler enn oss fra gamle klassa som skal ha? vet anne siri skal ha og stine har jo fått for en stund siden....

hvordan står det til med elstemann da, gleder han seg til å bli storebror?

dette er min første ja.. har termin 20 august:)

Hallo!

kunne tenke meg at det var deg...

Tror Cathrine har fått. Men det er bare noe jeg har hørt. Ja, han til stine er snart to år. Var med på fødselen hennes. Det går kjempe bra med Benjamin. Han blir 3 år 28 august. Tiden går altfor fort. Tror han gleder seg, men vet ikke helt om han skjønner det. Blir utrolig spennende å se hvordan han reagerer. Så vanvittig stas at du å skal ha... Hvordan er du i form da? Vet du hvordan kjønn det er? Hvor bor du nå da? Kanskje vi kommer på samme barselgruppe siden det er så kort i mellom. Det hadde vært stas 8)

jo det stemmer at hun har fått barn... hadde jeg glemt... snakket med reidun og hun sa han var gift med en neger og hadde fått barn...

formen er ok nå, har vært en del dårlig men det er bedre nå så har ikke noe å klage på. hvordan er det med deg da? du merker vel at det er to inni der:) jeg har fått høre at jeg venter jente men de kunne ikke si det helt sikkert på ul men man får ta deg som det kommer...

nå bor jeg på sundebru, så jeg hører vel til barselgruppa her oppe kanskje. vet ikke, har ikke vært så mye hos jm i grunn... hva slags kjønn venter du da? en- eller toegga? bor du på frydendal enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...