Gå til innhold

April: Da drar vi til Bergen!

Trollmor1

Anbefalte innlegg

Jeg og jentene drar med hurtigruten i kveld. Hadde håpet å få med mannen også, men han slipper ikke ut fra sykehus denne uken.( se et tidligere innlegg...) Var meningen å kjøre bil, men min kjære syntes det var litt langt å kjøre alene med to unger. Er i grunnen glad for det nå :-) kos med hurtigruten.

Litt spent på hvordan natten blir, må vekke ungene ca 23.30- får inderlig håpe at de sovner greit igjen!! Skal bli deilig med en uke i Bergen(eller egentlig Askøy..), har ikke vært der på denne tiden av året på sikkert ti år. Om det bare kunne slått til med knallvær- ingenting slår Bergen når sola skinner!!!

God pinse, alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God tur! Kos dere masse!!!

Skal dere besøke slektninger, eller er det bare ferie for seg selv?

Godt med begge dele da! :)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur og kos dere masse!!

God bedring til gubben også. Han må ha vært uheldig for det skal vel normalt være et rutineinngrep det der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal besøke foreldrene mine +++

Ja, han som utførte operasjonen sier han ikke har sett slike komplikasjoner før. Men på sykehuset kjente de til det fra før, og nå hører vi stadig om liknende tilfeller. noen som kjenner noen osv. Typisk min mann å få det da- han "roter" seg opp i de merkeligste situasjoner :-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en kjempe koslig uke i bergen - håper at du får mye fint vær som du kan kose dere i. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...