Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Hvilke prevansjon brukte dere mellom deres to?Hvor lang tid tok det før spiren satt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Minipillen fram til jeg slutta å amme når ho var 1 år, så jasmin p-pille 5 mnd... Slutta på pillen til jul (syns dei har for mye bivirkninger).... Etter 4 mnd uten pillen ville vi prøve å få en til og den satt på 1 forsøk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 oi..så koselig å høre at det går ann da..vi ønsker en til nå..har en på 14mnd..har kun brukt kondom og sikre perioder fordi jeg er allergisk mot hormonene i piller og spiral..Har ikm om 6 dager så er så veldig spent om den satt i 1pp..føler det litt på meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Ingen prevansjon her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 2. juni 2006 #5 Del Skrevet 2. juni 2006 Minipille mens jeg ammet (ca. 1 r) deretter p-pille (trionetta) ca. 1 år og så en ny type p-piller (Cerazette) i 2-3 mrd; denne er en type p-piller med kun 1 hormon og i følge legen skulle det være lettere å bli gravid etter bruk av denne enn etter vanlige p-piller. Jeg ble gravid igjen i 2. pp etter jeg sluttet med Cerazette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til to herlige gutter Skrevet 2. juni 2006 #6 Del Skrevet 2. juni 2006 P-sprøyte fram til han var 6mnd, yasmin p-pille 3mnd etter det, slutta etter det. spira satt når guttungen var 14mnd altså etter 5pp..:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweet dreaming Skrevet 2. juni 2006 #7 Del Skrevet 2. juni 2006 tok også en p sprøyte etter fødsel av første, den satt søren meg i kroppen i 18 mnd før jeg endelig ble normal igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #8 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg brukte p pller og det gikk på 5 forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 2. juni 2006 #9 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg gikk først på minipillen conludag og så p-pillen microgynon. Spiren satt på andre forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 2. juni 2006 #10 Del Skrevet 2. juni 2006 tok ut spiralen og vips gravid. Hvor lang tid det tok vet jeg ikke, men ca to uker tror jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå