Gå til innhold

min beste venn fant ut hun var gravid i dag...

Anbefalte innlegg

Å jeg depper ...vet ikke helt hvorfor for jeg tror jo egentlig jeg er gravid selv,men nå blir jeg skikkelig skuffa hvis tanta kommer !!

Hu vennina mi tok test hjemme hos meg å det endte jo i masse tårer for det var ikke litt planlagt å det passer ikke så bra i deres liv nå...Å jeg blir jo også kjempe lei for jeg blir jo ikke gravid fort nok...

Men har bestemmt meg for å vente til lørdag med å teste hvis ikke tr kommer...har ikm i dag men MÅ bare klare å vente...Var jo min lørdags test som ble brukt også...

Jaja godt å blåse ut av meg !!!

Fortsetter under...

Ååå... vet så inderlig godt hvordan du har det!!!! Har selv hatt lyst på barn en stund nå, har en venninne med en datter på 1 år og 5 mnd. I sept. i fjor ble hun gravid igjen og viste ikke hva hun skulle gjør. Endte med abort, med verdens dårligste grunn, mener jeg da, hun og typen hadde jo fått så lite tid sammen før jenta kom og da ville de heller prøve å ha litt tid for seg selv før neste mann kom. Gud jeg var så irritert da. Og det ble ikke noe bedre av at hun satt to mnd etterpå og så en vi kjente som var blitt gravid og sier. " ååå, jeg har så lyst på en liten en til:( Savner det å gå gravid og tenk på hvor mange andre som skal ha barn nå" Ble så sint at jeg sa det går jo fan ikke an å sitte sånn når det er knapt to mnd siden hun tok abort og ikke engang agret på det. Ble still da ja !!!!

Nå har jeg nettopp funnet ut at jeg er gravid og joda hun vil at hu og typen skal begynne å prøve igjen slik at vi kan få samtidig, er jo så gøy å gå gravid sammen med noen man kjenner sier hun !

Uff ja, vet hvordan du har det, selv om man blir glad når andre får det til, så blir man jo så veldig lei seg fordi man selv ikke blir så fort gravid....

Vi har ikm nesten poå likt vi da, jeg har i dag, og testet i dag, men negativ, men gir ikke opp, håper jeg bare testet en dag for tidlig eller noe... Det må da snart bli vår tur også....

trøste klem

Skjønner åssen du har det, selv om jeg ikke har prøvd så lenge selv. Nesten alle jeg kjenner som har fått barn har blitt gravide "uten at det var planlagt", så det er så lett for dem å si teite ting som "Hvorfor får ikke dere barn snart da" og "Jeg skjønner ikke hva dere venter for". Spesielt søstera mi (lillesøster også...) er sånn, etter at hun selv ble gravid "uten planlegging". Også den dumme mora til ei venninne av meg klarte til og med å si "Føler du deg utafor nå?" når jeg var på besøk for å se den nyfødte til dattera hennes sammen med enda ei venninne av oss som har barn.

Nei, imorra skal jeg på fylla i 30 årslag, så da kan alle gravide og småbarnsmødre bare sitte inne og se på "Tore på sporet" og savne livet og friheten de hadde før de fikk barn! Så det så!!! God helg uansett prøvere, ta dere en fest i helga og drit i alt!

Her skjedde det samme. Hun fant d ut igår, og hun og kjæresten har i tillegg bestemt seg for å ta abort. For det passa så dårlig i deres liv nå. Hun vil ha så mye mer utdanning. Hmf! så her sitter jeg da, har hatt en MA og prøvd så hardt i ettertid og så greide hun det mens a gikk på pilla og skal i tillegg ta det bort.

Jeg er jo litt småsjalu da og litt rare tanker som svirrer i hodet mitt pga det de skal gjøre. Men attpåtil så har jeg forståelse for det. Dømmer ingen, og dette var jo deres valg fordi det ikke passa for dem nå. Og har lovt å støtte henne. Jeg fortalte henne at jeg skulle være her osv. fordi jeg hadde det ikke så greit etter at jeg mista og tenkte at kanskje hun får en slags reaksjon på det å. Men de virker ikke som det plager henne i det heletatt. Og det er ikke likt henne. Men kan jo henne hun får en reaksjon på det senere da. Men livet er bare så urettferdig fordi.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...