Gå til innhold

baby som sovner til ``dur``

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min har kolikk, og jeg har merka at hun blir rolig og sovner når hun hører jevn dur. eks: kjøkkenvifta, hårtørker, bildur....etc. Er det dumt av meg å bruke denne måten å roe henne på? vil jo ikke at hun skal bli avhengig av å sovne til ``bråk``

Noen som har gjort dette?

Kanskje ikke så bra for ørene heller....

Vil ikke roe henne på den måten om hun tar skade av det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke farlig, alt for litt søvn!!! Hørte en plass at man kan sette radioen mellom to stasjoner og la den suse lavt på rommet til babyen. Også finnes det en bamse med hjertelyd og susing som hun kanskje ville likt? Ikke tenk på at hun blir avhengi av det, det går over når søvnmønsteret er etablert.

Skrevet

Tusen takk for svar!!!

Skal prøve det med radioen! Tusen takk for tipset!

Alt for å få litt søvn ja! :-)

Skrevet

Mi gjorde og det...hun sovna til brystpumpa, støvsugeren, bilduren, osv....fant ut at å legge en slik elektrisk tannkost i fotenden på vogga var toppers. Da sovna hun og sov lenge og godt:o)

Når kolikken var over gikke det lettere å få henne til å sove uten, så ikke bekymre deg for det...nå er det om å gjøre at hun i det hele tatt får sove!!

Lykke til. Håper dere blir kvitt kolikken snart...det er et helvete på jord for å si det rett ut!!

Skrevet

Kolikk er grusomt ja!! Vi har gått frem og tilbake under kjøkkenvifta med baby på armen. Massert magen hennes, minifom, sukkervann....men det eneste som har virket er dur, men godt det er noe som hjelper vertfall. Vi skal prøve kiropraktor, har hørt at det skal hjelpe, så jeg krysser fingrene.'

takk for svar!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...