Gå til innhold

August: Keisersnitt 20. juli

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Da blir kanskje jeg den første her inne som får babyen i armene.

Vet ikke om dere husker det men det er jeg som har en gutt med hull i magen og noe av tarmene på utsiden.(gastroschise)

Har vært på utallige kontroller på Riksen og alt står bra til, men det blir altså ingen augustbaby på meg alikevel. Fikk datoen i dag, og det er jo litt sepesiellt og vite akkurat når babyen kommer, litt av spenninga blir borte liksom, men så lenge alt går bra er jeg fornøyd med det.

Lykke til videre med de store magene!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5231859-august-keisersnitt-20-juli/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg

Du må ha hatt det ganske tøft i svangerskapet fint du har blitt skjekket nøye og jeg håper alt står bra til med deg og nurket.

Om du ikke henger med i augustgjengen likevel så er det jo spennende å få en dato, vil jo si at du har plukket en fin dag nemmlig bursdagen min, og om du ikke vet det så flagges det mye den dagen for da har krompen også bursdag,

Skal i alle fall tenke på dere på min bursdag

Er vel på riksen du skal ta Ks eller?

Lykke til

mange klemmer fra

Jøss...Ja det må være spesielt å vite! Også så lenge før du egentlig tenkte det! :) Du får hoppe inn i juli klubben du da!!

Og forresten det var en av Augustmedleme som fødte i uke 25....så du blir andre her inne som blir mamma!

Hei maria81.

Husker deg veldig godt. Har lurt litt på hvordan det har gått med deg. Du har sikkert ikke hatt et enkelt svangerskap. Godt å høre at du har blitt fulgt opp og sjekket ofte.

Skjønner at litt av spenningen blir borte men som du sier så er jo det viktigste at alt går bra.

Ønsker deg og dine alt det beste for framtiden.

Ta godt vare på deg selv:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...