ApriIbaby Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Virker som det er en del her inne nå..... Artig å høre hva deres makkere holder på med. Min sitter ved sin egen PC på soverommet og spiller dataspill...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Min ser på 24 som han har kjøpt på dvd, og det følges nøye med skal jeg si.. Hvis jeg vil si noe til han, settes det på pause med en gang så han ikke skal gå glipp av noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bj8hhh Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Min er på jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Min ser på tv og venter på at jeg skal bli ferdig ved pc-en. Det tar nok sin tid, som vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Min er hos en kamerat og hjelper han å støype et eller annet - eg høret ikke direkte etter da han løp ut døren. *hehe* og så klager eg når han ikke hører etter.... husj ikke si noe til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor1 Skrevet 1. juni 2006 #6 Del Skrevet 1. juni 2006 Min mann er faktisk på sykehus. Han tok laseroperasjon på øynene, og endte med betennelse på det ene. Har vært innlagt i 2,5 uke nå og vi vet ikke når han kommer seg ut derfra! Og vi som trodde det var en helt uskyldig operasjon!! Har fått prøve meg som alenemor, og må bare si at jeg beundrer alle som er det og klarer å bevare vett og humør. Det er tøft! Så no har jeg fått ny motivasjon til å beholde mannen i mitt liv :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 1. juni 2006 Huff...det hørtes slitsomt ut. Er utkjørt etter en dag, jeg...(I hvertfall nå som 4 jeksler er rett under huden) Håper det går bra med øyet til mannen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 1. juni 2006 #8 Del Skrevet 1. juni 2006 Oi håper det går bra med han! Og at han får kommet seg ut snart! Ja jeg har ikke prøvd meg på alenefronten, men det må være tungt!! All ære til de som klarer det! Typen min er hos typen til søstra mi som han har vært resten av uka, ser han vel i morgen tidlig når jeg må dra han opp av senga! Så jeg får vel snart innse at jeg er blitt dumpa for en yngre mann!! (pittelitt irritert siden vi nesten ikke har prata sammen denne uka!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 1. juni 2006 #9 Del Skrevet 1. juni 2006 Akkurat nå er han og tar ut penger til en "kamerat" som har tatt service på bilen vår. Litt "gråhvitsvartbeige" jobb kanskje, men vi får godkjent stempel i boka da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 1. juni 2006 #10 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja, akkurat nå irritere han meg, derfor sitter jeg her og han nede :-/ Den kjærligheta....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 1. juni 2006 #11 Del Skrevet 1. juni 2006 Han har akkurat gått igjennom en del ting og tang fra gutterommet som foreldrene hans sendte med han hjem i dag... hehe -nå er han offisielt kasta ut fra barndomshjemmet... Håper det meste blir kastet.. hehe... Og så ser han CSI... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 1. juni 2006 #12 Del Skrevet 1. juni 2006 Min sitter ved siden av meg i sofaen og koser seg med en øl...og så på en torsdag, da --fyy; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå