missynina Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 var hos jordmor i dag å fikk vite jeg hadde masse vann i beinå.....noen andre som også har d?d forklarer hvorfor leggene har blitt så "chunky"..
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 Ja, jeg sliter med det. Har begynt med akupunktur for å se om det hjelper, og det gjør det faktisk.
babiBee Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Har hatt endel vann i beina jeg også, det eneste som hjelper meg er å sitte med beina opp en times tid - da blir det mye bedre. De må ligge ganske høyt oppe i forhold til resten av kroppen.. Ligger også med pute under føttene om natten, så er de mye bedre om morgenen.
missynina Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. juni 2006 takk for tips!:)klarer man å se at di "fysisk" blir mindre hviss man holder dem høyt oppe en stund?
Molait Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 vann skal vann fordrive:) De sier at det skal hjelpe å drikke masse vann. Selv plaget med dette. Er "bare" uke 29. Håper virkelig ikke det blir værre. De Rambo-leggene jo!!!
applsn Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 hehe ser du har samme problemet som meg molait..er også bare i uke 29, men er full av vann i beina..prøver så godt jeg kan å drikke vann..
mamma og my Skrevet 2. juni 2006 #7 Skrevet 2. juni 2006 jeg har kjempegod effekt av støttestrømper! tar de på hver morgen, og har på hele dagen. hvis ikke får jeg tømmerstokklegger som er sprengte og vonde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå