Gå til innhold

VANN i beina....

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jordmor i dag å fikk vite jeg hadde masse vann i beinå.....noen andre som også har d?d forklarer hvorfor leggene har blitt så "chunky"..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg sliter med det. Har begynt med akupunktur for å se om det hjelper, og det gjør det faktisk. :)

Skrevet

Har hatt endel vann i beina jeg også, det eneste som hjelper meg er å sitte med beina opp en times tid - da blir det mye bedre. De må ligge ganske høyt oppe i forhold til resten av kroppen.. Ligger også med pute under føttene om natten, så er de mye bedre om morgenen.

Skrevet

takk for tips!:)klarer man å se at di "fysisk" blir mindre hviss man holder dem høyt oppe en stund?

Skrevet

vann skal vann fordrive:) De sier at det skal hjelpe å drikke masse vann. Selv plaget med dette. Er "bare" uke 29. Håper virkelig ikke det blir værre. De Rambo-leggene jo!!! :(

Skrevet

hehe ser du har samme problemet som meg molait..er også bare i uke 29, men er full av vann i beina..prøver så godt jeg kan å drikke vann..

Skrevet

jeg har kjempegod effekt av støttestrømper! tar de på hver morgen, og har på hele dagen. hvis ikke får jeg tømmerstokklegger som er sprengte og vonde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...