Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei, jeg hadde lap i okt. skulle bare bytte kompress jeg, og da fulgte stinet på venstre side med. det arret ble ikke pent, det hadde ikke rukket å gro engang! Jeg fikk infeksjon i det såret, men fikk bare beskjed om å rense med klorheksidin. ugh . De andre forsvinner av seg selv. arret i navelen og på høyre side er nesten ikke synlig lenger. 1 mnd, så har det grodd seg pent!!!! men ikke pell på det før det er grodd, et lite råd fra meg!

Hei

Jeg tok lap for 11 dager siden. Spurte sykepleier på sykehuset om dette. Og fikk beskjed om å ikke tenke på stingene eller røre eller skrape i såret, stingene råtner av seg selv når såret er grodd. Det er større sjanse for stygge arr om du peller på dette og tar ut stingene selv. Jeg kommer ikke til å røre noe. Og de kunne ikke si hvor lang tid det tar, det er forskjellig fra person til person.

Lykke til!!!

Hei!

Skrev innlegg lengre opp om at man kan klippe bort en KNUTE, og ikke klippe bort hele tråden. Den går jo inn i huden og forsvinner med tiden der. Altså, jeg mente ikke at dere skulle ta ut stingene selv. Håper ingen har begynt å gjøre det selv...., det er jo heller ikke nødvendig, i og med at det er selvoppløselig tråd, eller hva det nå heter.

Ha en fin dag!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...