Gå til innhold

Horatio,noe nytt??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dere! Ja jeg har litt rar døgnrytme jeg, driver med frivillige nattevakter i heimen. Våken nå da!

Tok en test i går som var negativ, så jeg har sluttet å håpe forlengst.....

Er på dag 38, tror jeg det har blitt, så hadde jeg vært gravid hadde den slått ut nå, hvis jeg ikke ble befrukta rett før ikm på en veeeeldig sen el. Men jeg husker ikke engang om jeg hadde sex på den tiden.

Nei jenter, jeg er nok blitt sviktet av tante. Det må ha blitt noen forstyrrelser pga Pergoen, som jeg ikke har tatt denne mnd.

Jeg merker heller ingen symptomer på noen verdens ting.

Må vel til Trolle jeg da å bli satt på Pergo igjen. Jeg hadde jo tross alt både el og mens før jeg begynte på det, så da er det vel ikke overgangsalder riktig ennå. (en ubeskrivelig deprimerende tanke)

Jeg merker det tærer på humøret dette her. Som å ha bli avmeldt fra en konkuranse. Jeg har ingen spenning å vente på, og taper bare tid jeg ikke har råd til.

Jeg er realistisk og tror nok ikke jeg får noen flere barn. Det er så utrolig ergelig at vi ikke prøvde før.....

Nå har mannen reist bort et par dager, så jeg har tenkt til å gråte litt i helgen. Det er så deilig å få det ut!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5231454-horationoe-nytt/#findComment-5238341
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...