snøftesnuppa Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 jeg vet ikke helt om jeg kan tro det, men til tross for at dette er 1pp er jeg visst gravid...mannen og jeg har jo ALLTID uflaks, men nå tror jeg vi må takke gubben der oppe. så da får jeg vel bare si takk for nå og lykke til. det blir ikke noe babystøv fra meg assa...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 så bra at det gikk så fort da!! grættis. lykke til i svangerskapet:-)
ღ♥ღVenterpåspireღ♥ღ Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Så koselig å høre at det klaffet da! Håper det er min tur snart!! Hvorfor ikke strø babystøv??? Trenger det sårt..
snøftesnuppa Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2006 hehe.kan heller snakke med han der oppe. er i mot babystøv.
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Gratulerer så mye. Håper jeg kan følge deg i morgen. Har en test liggende på badet som skal tas i morgen tidlig
snøftesnuppa Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. juni 2006 oj så spennende....lykke til da...det er det mest surrealistiske jeg har opplevd..gled deg.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. juni 2006 #8 Skrevet 1. juni 2006 gratulerer så mye.Lykke til videre i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå