Gå til innhold

Følelsen av å ha en "mørbanka" livmor etter p-pille-slutt??

Anbefalte innlegg

Slutta med p-piller for snart to uker, nettopp for å prøve å bli gravid. Regner ikke med å bli gravid med en gang, men selvfølgelig hyggelig om det skulle skje. Ble gravid i 2 pp sist...

Etter p-pille-slutt har jeg fått et sånt "trykk" i nedre del av magen. Har følelsen av at hele livmora m.m. er "mør-banka". Noen som skjønner hva jeg mener?? Trodde jeg hadde blitt gravid i løpet av siste det pille-brettet siden jeg ikke fikk mensen når jeg skulle nå sist, men testet Negativt.

Noen som har vært borti denne trykkende magefølelsen etter p-pille-slutt? Kan det vært hormonelt, tro? Kan ikke huske at jeg hadde dette trykket nederst i magen sist gang jeg slutta m p-piller....

Fortsetter under...

Hei!

Jeg sluttet med p-pillen nå i slutten av mars, og de siste to ukene av perioden etter hadde jeg vondt i magen, det stakk nede ved lysken og var fryktelig kvalm. Trodde mensen var på vei hele tiden. Denne perioden har jeg ikke merket noe, så antakeligvis skrek kroppen min etter den vante dosen med hormoner. Men noen er jo heldige og blir gravide rett etter pilleslutt da... Lykke til videre!

Heisann!

Jeg slutta med p-piller i slutten av april. Og jeg var overbevist om at jeg var blitt gravid. Hadde alle symptomene, som nettopp "mørbanka livmor" og kvalme og svimmelhet. Så jeg var jo i lykkerus i noen dager og hadde alle planene klare. Men så kom dagen jeg skulle teste, og den var negativ. Og to dager etterpå kom tanta. Er heldig på den måten at det ikke har gått lenge til første TR etter pilleslutt.

Denne måneden her har vi bestemt oss for å bli "prøvere". Så da er vi inne i 1pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...