Micha.. Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 jeg er i 5+1 uke, men hos legen viste testen bare svakt positiv, men testene jeg har tatt hjemme er ganske sterkt positive(senest i dag) .sykesøster mente jeg ikke var gravid lengre... jeg vet ikke, har jo ikke blødd eller noe.. noe som vet hva som kan ha skjedd...kan legens tester vist svakt fordi det er tidlig ennå, eller må jeg inse at noe har skjedd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1 høne i haneflokken-født Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 hvordan i huleste kan en sykesøster uttale seg om det så lenge testen er positiv??????????????hvilke tester har du tatt hjemme??? alle tester er ulike, var testen hos legen på morgenurin?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micha.. Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. juni 2006 jeg vet ikke hvorfor hun sa det.. først sa hun jo også at testen var negativ men jeg sa at hun fikk sjekke en gang til og da var den blitt svkt positiv, det var kanskje 2 minutter senere, og hun mente at da var testen ugyldig.. hjemme har jeg tatt 3 vanlige cleaurblue tester ( 2 for en uke siden og en nå som var sterkere enn de første) testen hos legen var ikke morgenurin, det var klokken elleve på dagen og jeg hadde drukket en halv liter vann for å få en urinprøve.. men uansett...testen var kjempesvak, jeg så den selv...huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1 høne i haneflokken-født Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 syns det er såååå mange rare i helsesektoren!!! kan du ikke ta en ny CB test i morgen tidlig hvis du har?? tror du kan stole på de testene du har tatt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micha.. Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juni 2006 gud, jeg håper virkelig at du har rett, at jeg kan stole på hjemmetestene, men det er ikke lett når man ikke vet, og den eneste jeg ser foran meg er bildet av den svake testen og sykesøsters stemme i hodet: " du er ikke gravid". får svar på blodprøve i morgen, men det er vel ikke lett å si noe som helst før en har tatt to prøver for å se om det er stigning eller ikke??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1 høne i haneflokken-født Skrevet 1. juni 2006 #6 Del Skrevet 1. juni 2006 har ALDRI hørt at 3 CB tester ska slå feil ut, hun burde jo tenkt på at det ikke var morgenurin du hadde, hvor langt er du på vei i så fall?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micha.. Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 1. juni 2006 jeg er 5+1 i dag (kanskje litt mindre men tror det stemmer..) er det mulig at fosteret har dødd, men at hcg fortsatt stiger, eller tar tid før det går ned, men at på legenes tester må det høyere verdier til enn på hjemmetester, de slår jo ut på veldig lite?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1 høne i haneflokken-født Skrevet 1. juni 2006 #8 Del Skrevet 1. juni 2006 jeg er nå 6 +1, og i 10 april hadde jeg en SA, og da var jeg 6+5 da det gikk galt og hadde positiv test i 6 dager etterpå, da jeg var til ultralyd sa de at babyen hadde sluttet å vokse i uke 5, så syns det var litt rart at det skulle bli negativt hos deg før du i det hele tatt har hatt blødning du får prøve å sove og ikke tenke så mye på det før i morgen, vet det er lettere sagt enn gjordt, men blir vel ikke særlig klokere av mine svar tenker jeg. gi en oppdatering i morgen da når du har fått svar fra legen har du flere tester hjemme???? lykke til da iallefall klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå