små Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Hva kan være grunnen til det? Har jeg skiftet for sjelden bleier? Jeg skifter jo når hun bæsjer, og når jeg det er gått en liten stund hvis ikke.. Det har hendt hun har ligget med bæsj en liten stund, for jeg oppdaga ikke hun hadde bæsja.. Har begynt å smøre med canesten nå..noen som vet hvor lenge det tar før det går over?
2barnsmor<3 Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 heisann nemi lenge siden sist. du husker meg sikkert ikke. men dattera til ei venninne måtte bruke canesten da hun var 6 mnd å de smurte i 5 dager. . er du usikker så spør legen klem
små Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2006 hei hei:) Er du marit (og noe bak nicket) fra bim? fra slitenerne var det vel?? Ja, har det ikke blitt bedre til over helga for jeg ta en tur på helsestasjonen igjen:) Takker så masse for svar:)
ringading Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 eh, kanskje litt dumt spørsmål, men hvordan merker man om de små har fått sopp?
små Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2006 Jeg var på helsestasjonen i dag, og spurte der hva det var:P Hun hadde fått skikkelig utslett.. rødt som pokker. Og det ble ikke bedre med zink salven.. Hun sa at ved sopp var det gjerne rødt, og kanskje litt hvitt rundt på "kanten" av det røde.. Hmm, skjønte du noe av det? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå