Gå til innhold

September: Ikke så mye oppvarting..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.:) Lenge siden jeg har vært her inne nå.:) Jeg kjenner meg litt "sutrete" for tiden.. Syns ikke jeg får nok ekstra oppmerksomhet av samboeren min.. Har hørt at det skal være så bra hvis han er ekstra gentleman, kommer med blomster, gir massasje, inviterer på middag osv osv. Ikke så mye av det her i gården.. Har litt lyst å føle meg som en "prinsesse" siden jeg tross alt gjør en ganske heavy jobb her.. Er det bare meg eller...?:-) Hvordan står det til med oppvartingen hjemme hos dere? I dag syntes jeg så synd på meg selv at jeg bestilte klær på La Redoute for 1500 kr, hihihi..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med deg :(

Hadde oxå ønsket litt mer oppvartning!

Føler ikke jeg får noe liksom.

Mer som om jeg må BE om å få det :(

Man har jo så høye tanker om det å være gravid og man bilr fort sliten.

Jeg har vasket hus, vasket klær osv osv.. det er ok det, for det gjør han også. Men jeg er veldig sliten for tiden. Hadde ikke gjort noe med "å flink du har vært" osv...!

*SNUFS*

Du, jeg har ikke fått 1 enesete gave etter jeg ble gravid jeg. Enda jeg har kjøpt masse til han. Virker som om den sosiale og kjærlige biten bare har ramlet av han!!!

 

SNUUUUUFSE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sånn gentleman,jeg... Er meget bortskjemt :) Han tilbyr fotmassasje og rygg massasje rett som det er, samt insisterer på at han skal ta alle tunge løft, at han skal gjøre ting i huset og at jeg må bare hvile meg etter en lang dag på jobb. ( Jeg lager middag,men elsker den jobben,så det gjør ingen verdens ting)

 

I dag kom han innom jobben min med en is og en klem.

 

Prinsesse-tilstanden er ganske ok,skal jeg si dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det ikke her heller!!her er det akkuratt som om jeg ikke var gravid!!er 25 uker nå å kjenner at jeg er trett,men her er det ingen hjelp å få!!!er små sur jeg åg for tiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha en slik en. Han er flink til mye da, men erter meg hele tiden for at jeg gjør så lite..... Ja da. Dagen går nå i ett fra halv sju til gutten er i seng kl 1900, med stell av toåring, levering dagmamma, 100% jobb, middag og lek med gutt. Ikke så rart at jeg kollapser på sofaen når gutten er seng da vel? :-) Men han er flink å ta ansvar sambo da, det skal han ha. Hvis han bare ikke hadde ertet meg for at jeg er lat så hadde han nok vært ganske så perfekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er en darling. Ikke så at han kommer med gaver og blomster, men han er bare så veldig snill og omtenksom generelt. Vi snakker veldig bra sammen og jeg føler han hører på meg når jeg sier fra at jeg er litt sliten eller så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen.:-) Godt å se at det ikke bare er meg som "sutrer"..;-) MEN i dag kom min kjære prins med roser!! :-) Og da hadde ikke de rosene jeg fikk forrige gang rukket å visne en gang! :-) Ah, fine prinsen min- det er ikke så mye som skal til.. :-) Vet ikke helt hva det skyldes, men dette går visst rette veien.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...