Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Er det noen som har prøvd akupunktur for å "modnes"? Jeg har absolutt ikke lyst til å gå over terminen, og fikk tips av jordmor om å prøve dette. Noen med erfaring???? Man skal visst starte med dette i uke 37? Er litt skeptisk..... Noen andre med samme termindato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibaby2 Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei hei. jeg har samme termin. Jeg venter nr to. Fikk gutt sist, venter jente nå sies det. Hadde samme termin sist og da fødte jeg fem dager før. satser på det nå også. Har ikke prøvd akupunktur, men så stor som jeg er og sliter med kynnere og bekkenet kunne det tenkes at en får lyst til å prøve de råd som finnes. Men den lille kommer jo ikke før den er klar for det. Men lykke til. Med modning og fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annveigk Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har termin 5. juli og hadde min første time med modningsakupunktur på tirsdag, altså allerede i uke 35. Jeg går til en jordmor på Linderudklinikken i Oslo. Der mener de at man kan begynne i uke 35. Men jeg tror ikke at du kan begynne med dette så tidlig hvis babyen ligger i seteleie. Jeg vet nå ikke hva slags fødsel som venter meg og er jo ikke garantert at dette hjelper. Men det hjelper kanskje å ha tro på det... Jeg prøver ihvertfall det jeg kan for å slippe å gå to uker over tiden - slik som moren min og søsteren min har pleid å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amazing Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har også termin 3. juli! Har veldig lyst til å prøve modningsakupunktur, for det kan da ikke skade å prøve!? Men er usikker på hvem som driver med dette i nærheten her jeg bor, i Mjøsområdet. Skal ringe ei jordmor i morgen, for har hørt at hun driver litt med akupunktur. Så krysser fingrene og håper det går i orden! Selv om man ikke er garantert at det virker, så er jeg villig til å prøve. Har mindre lyst til å gå vraltende med STOR mage i midten av juli! Hehe!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #5 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg har prøvd det. Var da moden og hadde god effekt av det. ( Ble strippet og da) Var en jordmor som gjorde det og fødte dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå