Gå til innhold

Sånn vil jeg altså beskrive mitt EL-slim? Eller? *advarsel*

Anbefalte innlegg

I går så var det en "gummiklump" i trusa. Altså, det var nok EL-slim, men det var skikkelig gummiaktig.. Om jeg skal beskrive det nærmere vil jeg si størknet konvoluttlim som du har rullet mellom fingrene. Jeg tenker også på en sånn klissete sprettball som henger fast om du kaster den på veggen.

Dere som ikke har sagt "ÆSJ" og trykket på "tilbake/back" enda, kan kanskje støtte opp om at dette var EL-slim?? Og siden det kom i går, betyr d at jeg har EL i dag, og at det var rett å ha sex i går da?

Fortsetter under...

jeg tror dessverre ikke at dette var EL slim. Det skal nemlig være ganske blankt og rennende slik at man kan strekke det ganske mye samt at det er økt mengde. Litt sånn at når du tørker deg kan du tørke, tørke tørke og det tar liksom aldri slutt på pairet. Det du beskriver her høres ikke helt sånn ut:) Men jeg skjønner godt hva slags type utflod du mener. Jeg har selv litt sånn av og til ca 1 uke før EL tiden, så det kan jo hende at dere nå skal kjøre på med annenhverdag-metoden i 10-12 dager....

Ellers er det veldig bra info på www.pernille.com

Lykke til!

Sukk..... siden dette kunne strekkes i det vide og breie urten å slites og bare "boinget" sammen etterpå, trodde jeg det kunne være EL-slim... Men har jo lest på pernille.INFO og ble ikke optimistisk akkurat... Ble heller ikke helt nedtrykt, for det stod jo at slim og slim i forhold til EL var individuelt på toppen av det hele.. Og det er den setningen jeg tar med meg videre :)

U never know! Finner du et halmstrå, så heng på!

H.I.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...