Gå til innhold

Mars: Trondheimsgjengen:)


Storesøster i juni

Anbefalte innlegg

På treffet i dag, avtalte vi å møtes fast annenhver torsdag (partall uker) fremover. Stedet blir Byhaven kl 12.00 (i første omgang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh,hadde dere det koselig?

 

Jeg og Tone Lise skulle egentlig komme,men så sovna vi av..hersens pollenallergien vettu...

 

Kult at det ikke er en mnd til neste gang da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg også kunne slenge meg med på torsdagene? Er det plass til flere? Hvor mange pleier å komme? Og hvor gamle sånn ca er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å slenge seg på :)

Av de som pleier å dukke opp, så er vi vel rundt ti stykker. Men noen sovner av, og andre har annet å gjøre, så antall varierer vel hver gang gitt. Det er så klart bare å stille opp og kose med alle oss andre marsmammaer :) Alderen... tja, si det. Vi er vel i tyveårene de fleste av oss vil jeg tro :)) Jeg er iallefall 27.

 

Så som sagt, vil du være med så heng på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Nå har jeg dratt sørover på ferie i 2.5 mnd. Men jeg skal ikke glemme dere og kommer på treff til høsten med lillegutt :-)

Ha en fin sommer alle sammen.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren går jo fort, skal bli kos og se dere igjen over sommeren. Håper forresten eksamene dine gikk bra :)

 

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg sto midt oppi vindusvaskinga da jeg kom på at det var treff samme dag. Ja,ja...sånn er det med ammetåka (kan vi skylde på det?) Skal prøve å komme meg med denne uka. Gøy at det er litt oftere da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det som skjedde i dag?? Trodde det skulle være treff i dag på byhaven og så får jeg beskjed om at ingen har møtt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du refererer til at solsikka ikke fant noen andre?

Sola var der hun også, så da jeg kom fikk vi samla oss og hadde en koselig stund vi tre :) Blir jo fort dårlig oppmøte nå på "sommeren".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gikk da greit...

spørs bare om vi/ æ må bli flinkar te å sjå mæ rundt, å eventuelt kanskje spør folk som sitt dær å sjer ut som dæ ska på træff... hihi

 

god sommer hvertfall... vi drar nå bort en tur... på ubestemt tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sola&Andrea:)

Takk for tipset om en fabelaktig nettside:) men jeg hører nok ikke hjemme til Termin klubben.... enda....:) håper ikke det blir alfor lenge til....:) masse gode tips og råd her som jeg håper jeg meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...