Gjest Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg lurer på en ting, eg trodde det gikk helt fint å ta smertestillende tabeletter selv om man er gravid, sånn som Pamol. Jeg er nå i min 7 uke. Jeg har alltid slitt med hodepine, og ble litt skremt da jeg fikk inntrykk av, på uke 7 her på barnimagen, at det ikke er bra å ta tabeletter. Noen råd???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei! Du kan bruke paracet, men les pakningsvedlegget først:-) Ibux skal du IKKE bruke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte&Babyspiren Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 helst ikke over fire paracet om dagen. Jeg åt fire om dagen i perioder siden jeg hadde noe sinnsykelig vondt i hodet de fem første månedene av svangerskapet ennå jeg drakk og drakk masse vann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Kun Paracet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå