Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg de siste dagene følt meg så innmari stor og tung. Dette gjør at jeg trives best i ro hjemme. Blir innmari trøtt av det, da. Kan og finne på og sovne hvor og når som helst.

Er det fler som er så trøtte når det nærmer seg? Har 8 uker igjen...

Fortsetter under...

Jeg har termin 3. august, og begynner også å bli mer og mer trøtt. Føler meg ikke så stor og tung, men i ettermidag sovnet jeg på sofaen to ganger! Endatil sov jeg en og en halv time lenger i dag morges pga jeg skulle på jordmorkontroll før jobb!

Distreheten begynner også å sette inn, er ukonsentrert og "glemmer nesten" noe hele tiden...

Hei.

Godt å høre at det ikke bare er meg. Får nesten den samme tretthets følelsen jeg hadde i begynnelsen. Kan sove flere ganger for dagen og nokså lenge oxo visst ingenting forstyrrer. Er i uke 32 nå,har bare vært slik i noen dager ,så håper det gir seg igjen.....men det spørs jo da :-/

Men hvordan har dere det med nattesøvnen? Den er ikke alltid like god her,så har tenkt at den kan ta litt av skylden hi hi Sjønt den har vært elendig i flere mnd og ikke laget slik tretthet om dagen likevel....

Ja ja vi får vel bare sanke den søvnen vi kan,vi trenger det sikkert jenter :-)

Jeg føler meg trøtt nesten hele tiden. Spesielt rundt barne-tv tider, da sniker jeg meg til å slumre litt mens de to håpefulle er fortapt i barnas verden :) Bare så synd at nrk streiker, for da er det ikke barne-tv!!

Annonse

har termin 25 juli,men er ikke mye trøtt selv om jeg sover dårlig på natta.i vinter sov jeg for det meste,men nå sitter jeg oppe til 12--1 tiden på natta å koser meg.lyst hele døgnet her nord og det er så fint om natta,snart midnattsol....

Hei å hopp!

Jeg er oxo blitt MYE trøttere nå den siste uka! Sover LENGE om morgen, men sover ikk så godt om natta da men! Å kan sovne på sofan flere ganger i løp av dagen!! Er i uke 30 jeg da!'

Orker heller ikke gjøre så masse om dagen heller.. Men føler meg ikke så tong i grunn!! Men så har jeg 10 uker igjen til termin da, så det kommer sikkert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...