Gå til innhold

August: Vonde spark?


...venter...

Anbefalte innlegg

Eller kanskje ikke akkurat spark, men ungen min ligger, og beveger seg sånn at jeg av og til får vondt i magen. Jeg prøver å dytte litt, men ungen siger tilbake og presser veldig fremme i magen. Andre som har det slik, noe å gjøre? Det er jo positivt at det er mye liv, men dette har begynt å bli litt plagsomt, spesielt når jeg er på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

min sin gjør dette når han ligger på tvers....

sånn nesten midt på magen ja?

dritvondt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, han ligger sånn vondt til, og er jeg riktig heldig sparker han i tillegg. Er sant at det er bra og koselig med liv, men innimellom skulle jeg ønske jeg kunne be han flytte seg og at han gjorde det..men om ike så lenge vil han ha såpass liten plass at det vil bli mindre bevegelser og sikkert mindre vondt ettersom de normalt sett skal snu seg med hodet ned:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm, mye!! Faktisk så det liksom "svir" i huden. Prøver å dytte ham litt bortover, men da legger han press mot der jeg dytter. Hender han liksom trykker en kroppsdel lenger og lenger og lenger utover. ævvve!!!

 

Joda koselig med liv, men setter jo plutselig i et halvkvalt hyl..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang i går..( uke 29 ) blei litt redd først,så ondt gjorde det!! Mannen min va ikke hær,men på jobb så fikk bare sendt han melding:( Ga sæ til slutt,men det va forferdeli da det sto på!Skikkeli ondt..

Vi kan jo bare trøste oss me at den får mindre å mindre plass..:)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for fine svar!! Nå har jeg ikke hatt det vondt på lenge, så mulig at den lille har fått problemer med å ta skikkelige fraspark. Men mange snakker om at det blir trangere i magen, og mindre bevegelse etterhvert. Det har i hvert fall ikke skjedd med meg enda (uke 30+4). Her er det liv og røre hele dagen. Jeg får til og med tilbakemeldinger fra andre som sitter og ser på at magen min til stadighet beveger seg. Morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...