Gå til innhold

Se her:-) Lindynatt, mariion og alle dere andre jenter!

Anbefalte innlegg

Har så mange tanker og spørsmål rundt pcos og en evt. kommende graviditet. Savner liksom noen å dele disse opplevelsene/følelsene med og som FORSTÅR!

Har hatt pcos diagnosert siden feb. 03, og ønsker etterhvert en baby. Var prøver gjennom hele 2005, men det ble mye frustrasjon og krangling med sambo, så vi droppet det og jeg beg med yasmin i jan i år. Nå er forholdet vårt så dårlig at jeg blir kvalm, og han forstår ikke meg og motsatt. Han er lei alt som har med barn å gjøre, og at svigerinnen min glimtet til med en uplanlagt graviditet nå satte meg litt ut av spill.

Jeg ønsker å bli kjent med noen med pcos!

Bor i Oslo, er i 20-årene.

Fortsetter under...

Heihei!

Du kan gjerne sende mail til meg hvis du vil! Skulle også gjerne hatt noen å prate med om dette for*anna syndromet. Er 21 år og bor nord i landet. Fikk konstatert PCOS i januar etter mye frem og tilbake pga leger/gynekologer som ikke tok meg på alvor. Har prøvd å bli gravid siden mars 05, men sitter her ufrivillig barnløs og det er utrolig kjipt.... Så det er bare å skrive hvis du føler for det:)

Min mail-adr er [email protected]

Klem fra...

Jeg melder meg på... hehe.... Jeg er 20(21 i september) og bor i aust agder... Ble diagnosert i februar/mars i år.. Og da var svigerinna mi 3-4mnd på vei...

Har en litt lang adresse,men d er den jeg bruker på msn: [email protected]

Vi snakkes:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...