Gå til innhold

August: Oslo eller Frogn??


Sabina og gjengen

Anbefalte innlegg

Jeg har termin med med min første den 18 august og venter en liten gutt, er det noen som venter barn i nærheten av meg. Det begynner å nærme seg og hadde vært fint å stifte litt bekjentskaper kanskje?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej jag venter en gutt den 19 august og bor på Majorstuen! Vart ska du føde? Er formen fin? Bli med på augusttreffet idag på Consenzo kl 17.40!?

Hvis du ikke sett det før :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det litt seint, bor ca 40 min fra oslo.. formen er stort sett bra den, spiser litt jern så kommer den seg vettu:D

 

hvor ofte møtes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei......jeg har termin 29 aug, mn skal ha planlagt keisersnitt 16 august......bor på bislett:) har du msn eller??kunne jo snakket der:)

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, har msn, men har ikke så veldig lyst il å legge den ut på denne sia, er det noe sted jeg kan legge den bare til deg f.eks? var du på treffet idag? jeg lurte litt på når det neste evt er og sånn,

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen:) jeg kan godt legge ut min adresse da, så kan du se den her:) [email protected] her pleier det ikke å være sååååå mye galinger;)hihi.....men skjønner deg godt altså:) men nå kan jo du bare ta kontakt, vis du vil:) nei fikk desverre ikke vært på treffet igår, og er lei meg for det!! hadde kjempe lyst, men var ikke i form!! har ligget m influensa nå......

klem klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan, tenkte ikke så langt jeg, selvsagt burde jo dette være ett av de få stedene uten galninger:) Men men, iallefall så er du lagt til msn.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei augustmamma.

regner med at du bor i Frogn når du spør etter folk der. Jeg bor i Vestby, og det er jo ikke langt unna. Er fra Drøbak og har familien der, så jeg er jo der titt og ofte. Jeg har faktisk termin samme dag som deg også!!! Hvor skal du føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Riksen, er du herfra altså? stilig, er så lite og stille her så derfor jeg utvida til oslo også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med at du var fra Frogn eller Drøbak skjønner du. Vet det er noen, eller det var hvertfall noen, fra ellers i Follo her også for det var noen som prøvde å sette i gang et treff, men jeg husker ikke hva de kalte seg. Morsomt at vi har termin samme dag, begge gutter og det er også min første. Jeg skal føde på Fredrikstad jeg da. Vi har hytte i Fredrikstad, så vi kommer til å være der mye i sommer, og da nærme sykehuset. Syntes det er trygt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i drøbak:) er jo greit å føde der når dere får være i nærheten i sommer:) Jeg er glad jeg slapp dit jeg da, er langt for meg å dra..

har du msn kanskje?? min er [email protected]

Jeg lurte litt på om jeg skulle på follo treff i ski til onsdag, vet du om det er noe særlig oppmøte på de treffene??

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på treff enda jeg, for det liksom aldri passet seg sånn. Har hatt skole og jobb frem til nå så det har vært litt travelt. Skulle vært på treffet i oslo i går, men da sovnet jeg på sofaen :-) Min msn er [email protected]. Har ikke fått med meg at det er follo-treff engang jeg, men kanskje jeg skal prøve å ta meg en tur dit da..kanskje vi sees da? Hvor gammel er du? Kanskje jeg vet hvem du er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...