Gå til innhold

til alle kunnskapsrike kvinner her inne :)

Anbefalte innlegg

Jeg er noen dager på overtid, men testet negativt to ganger... har aldri vært sen før, men alle sier testene slår ut til og med før forventet mens. jeg regner med at jeg hadde eggløsning 19.mai. noen gode råd???

går d an å påvise graviditet m eggløsningstest selv om d er to forskjellige hormon???

Fortsetter under...

Det kan vise på en eggløs.test ,men siden det viser negativ på deg på vanlig grav.test så kanskje det ikke vil komme opp noe på den heller...... Det kan også hende du er gravid, men at det ikke vil vise seg på en test for om noen dager, kanskje du ikke produserer så mye av hcg slik at det blir utslag. Det beste er å ta en test hos legen din :o) Håper spiren sitter for deg. Lykke til ;o)

Håper det skjer noe positivt for deg snart..

Jeg ville bare legge til i "samtalen" at det faktisk er normalt for oss kvinner å hoppe over/ få forsinket eggløsning en gang eller to for året.. Jeg hadde nettopp en sånn syklus selv nå. Eggløsningen min kom 17 dager på overtid. Så det er jo (for meg) en halv syklus i ekstra lengde.

Jeg har normalt stabile sykluser, men opplever å gå over tiden (få forsinket el) av og til. Det er jo ekstra kjipt å få en sånn syklus når man er prøver, men det er greit å vite om at det er normalt.. Neste syklus vil nok bli normal..

Klem fra Loise :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...