Gå til innhold

Noen som har fått menstruasjon 14 dg etter MA?

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg mistet min lille spire i MA. Den ble oppdaget for 14 dager siden, og det ble utskrapning da.

Jeg blødde kun 1 dag etter utskrapningen.

Nå har det seg slik at jeg er samboer med en jente, og hun har menstruasjon nå. Jeg også er begynt å blø en del. Kan det være menstruasjon eller er det jeg som håper for mye.

Det står jo fra 4 til 6 uker, men kan noen likevel få det før??

Klem:-)

Fortsetter under...

Tror nok at dette er etterblødninger, eller kanskje du har eggløsning?

Eggløsningen kommer jo ca. 14 dager etter første mens dag, så hvis du regner MA og dagen du tok utskrapning som den første dagen i din mens, vil jeg tro at du har eggløsning og at det kommer blod i sammenheng med dette. Du må jo ha eggløsning før mens...

Hei hei.

Det er det vi ikke må skjønner du. En kan få menstruasjon uten å hatt eggløsning. Dette har jeg blitt fortalt av en gynekolog. For vi må teste for hver gang vi prøver, og det er ikke alltid en kvinne har eggløsning i mnd. Derfor lurer jeg.. men men.. kan jo alltids snakke med legen.. men tenkte å spør her først.

Klem:-)

Hei!

jeg hadde ma 11 mai, blødde neste ikke til å begynne med, men etter ca en uke begynte jeg å blø og det var rester etter utskrapningen. Tror dette er veldig individuellt. Kan jo hende du fikk mensen, det finnes ikke noen mal på det tror jeg. Men det er mer "normalt" å få det 4-6 uker etter!

Lykke til:)

Hei du!

Lurer på om du har fått svar på dette hos legen? Jeg er i nesten samme situasjon. Utskrapning for 2 uker siden, blødde litt en uke, så opphold en uke. Og nå har jeg begynt å blø igjen, med menssmerter. Men syntes det var tidlig med mens da...Blir jo litt bekymret for at det er noe galt.

Hvordan er det med deg nå?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...