Gå til innhold

Kan jeg reise til fryseforsøk uten mannen?

Anbefalte innlegg

Eller, ville dere gjort det?

Er i tvil selv.

Mannen snakker om at han vil at jeg drar alene. De er ganske avhengige av hverandre i jobben hannes. Han har også en av de type stilling det ikke går ann å sette vikar inn i. (Pga ansvar og arb.oppgavene.)

Så tar han seg fri de dagene, stopper de litt opp og det hopper seg opp til han kommer tilbake.

Praktisk er det vell mulig. Men det er jo det følelsesmessige da?

Hadde dere taklet det?

Fortsetter under...

Det kommer jo litt ann på hvordan du føler det selv da.Jeg for min del

har reist 4 turer til Finland alene nå, og det går jo greit. Har reist hjem dagen etter innsetting, så en er jo ikke så lenge alene. Første turen ble

riktig nok litt tøff fordi da reiste jeg over en dag tidligere og fikk telefon

etter at jeg kom til Helsinki om at eggene ikke hadde greid seg i opptiningen. Da ble tiden veldig lang til jeg kunne reise hjem (2 hele dager), og mobilregninga deretter.

Tror nok du takler å reise alene, vi blir mer herdet etterhvert i denne prosessen vet du. Trist at det ikke gikk bra med deg denne gangen.

Lykke til videre!

jewg hadde taklet det, de fleste undersøkelsene i stikke perioden var alltid uten mannen min, han hadde ikke tid og akkurat som din mann har han en jobb hvor vikar er et ukjennt ord.

Viktigste for meg var at han kunne nåes på telefon.

Hei Sulamitten.

Først må jeg bare si at jeg ble utrolig lei meg,

da jeg leste at du hadde mistet. Finnes ikke et eneste ord som kan trøste deg i en sånn situasjon. Håper bare at du lar deg selv få lov til å sørge.

Så vil jeg si til spørsmålet ditt, at jeg hadde taklet det. Dere har jo hverandre resten av tiden, og er sammen om alt det andre i svangerskapet. Men jeg skjønner at det kunne ha vært godt med ei hånd å holde i, så tenk deg godt om så du ikke angrer senere:-)

Klem til deg Sulamitten

Det klarer du sikkert.

Vet ikke hvor langt det er, men det er vel ikke så veldig vondt ( fysisk ) . Jeg syntes iallefall ikke innsetting av egg var vondt, selv om det ikke hadde vært fryst enda. Du får be om litt kvalitetstid før og etter, så ordner det seg sikkert. Mobiltelefon og sms hjelper på ensomhetsfølelsen.

Har hatt med mann på 2 fryseforsøk, men hadde egentlig klart det greit alene og kommer til å klare det fint alene dersom det skulle bli slik ved neste frys. Det er jo kort prosess, møter opp til avtalt time, setter inn (dette tar jo bare 10-15 min) og er deretter klar til hjemreise. Klart det er fint å ha mann der, få se fint tint befruktet egg før det settes inn og hele den prosessen der, men man klarer det jo greit alene hvis man må.

Men selvsagt - det er jo fint å ha noen der også. Men det spørs jo helt hva man innstilller seg på, synes jeg. Vet jeg at jeg må dra alene neste gang så er jo det greit. Man må jobbe under de forutsetningene man har til rådighet der og da.

Lykke til! Har du fått noen dato?

Klemmer

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...