Gå til innhold

anbefaler dere bleiebøtte?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi kjøpte bleiebøtten før stjerna kom, trodde vi måtte ha ALT i hus før babyen kom. I og med at hun kom litt for tidlig var det mye nytt på en gang som vi måtte lære å bruke. Ble derfor ikke til at vi satte fram bleiebøtten, og det vi fant ut etter hvert var at den ikke var nødvendig. Den første tiden lukter det ikke så voldsomt av bæsjen, og hun bæsjet bare en gang i uken. Tissebleier trenger man ikke å bruke bleiebøtte til uansett.

Vi byttet inn bleiebøtten i alle fall, og kommer ikke til å anskaffe det igjen selv om vi har betraktelig mer bæsjebleier nå (1-5 om dagen). Legger bæsjebleiene i egen brødpose som går i den vanlige søpla, og bærer ut en søppelpose om dagen. Dette fungerer helt supert for oss.

Annonse

Vi har ikke bleiebøtte...savner det heller ikke. Tissebleiene går rett i bosset, bæsjebleiene legger jeg i en pose, knyter og hiver i søpla. Bruker slike småposer vi får når man handler (de har jeg ikke noe annet å bruke til) hvis vi har det, hvis ikke bruker vi brødposer.

Ville venta jeg, å sett om du føler behov for det med tiden:o)

Hjemme har jeg bleiebøtte og er superfornøyd med den. 80 kr for refill og den varer lenge her i gården i hvert fall. På hytta bruker jeg hundeposer, det funker fint det og, men der er det større bad og plass til en skikkelig søppeldunk, så det bare er å hive den oppi. Har ikke så stort bad hjemme, så bleiebøtta står på et annet rom og det er fint at det ikke lukter, heh.

Tror jeg kommer til å bli enda mer glad i bleiebøtta når vi starter med fast føde... Da skal det jo lukte enda verre...

de gangene jeg ikke har hatt refill så har jeg brukt småposer og slengt disse i søpla

syns faktisk det lukter mer av bleiebøtta jeg, en sur eim blanda med "parfymen" fra refillene..

blæh..

men jeg bruker jo bleiebøtta når jeg har poser i den, men vurderer å kaste den ut nå ja..

Jeg har to bøtter jeg... En oppe og en nede. Jeg er kjempe fornøyd. Holder i ca en uke med de små bleiene vi bruker foreløpig! Veldig kjekt å ha de der, så slipper vi å tømme den andre søpla så ofte. Kjøpte den andre bøtta i Sverige nå i helgen, kosta 199,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...