Gå til innhold

Blødning! Gikk det ikke denne gangen heller? :-(

Anbefalte innlegg

Etter 4 pergokurer uten hell, hadde jeg store forhåpninger til AIH forsøket vårt forrige mandag. Har ganske korte sykluser når jeg går på hormoner, så IKM er imorgen. Har hatt kjempevondt i magen idag, stikkinger i sidene. Har hatt disse smertene helt siden el egentlig, men ble mye verre idag. Så fikk jeg en liten blødning ista, og det kjentes ut som hjertet falt ned i skoene.... vet jo man kan ha blødninger, men er så vant til å bli skuffet etter pergokurene, og er så innmari redd for å bli så skuffet igjen.... Får besøk av min mor + svigers i helga, hvordan skal jeg klare å holde maska og være blid hvis dette blir nok en gedigen nedtur? Skal ta en test snart, men jeg som vanligvis tisser 2 ganger i timen, må plutselig ikke på do i det hele tatt nå! Nervøs blære med motsatt virkning :-) Hvis testen viser negativ, er det jo bare å sette seg ned og vente på mensen, uutholdelige menssmerter og dyp depresjon. Derfor drøyer jeg lengst mulig, for å beholde håpet (og vettet) i behold en liten time til....

Wish me luck....

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Graviditetstest skal tas på morgenurin, da er det mest hcg i urinen. OG dessuten så er det nok uansett alt for tidlig å ta en test i dag. Du bør vente til tidligst mandag. Det er jo bare 1,5 uke siden AIH forsøket deres og mest sannsynlig så vil det ikke gi utslag så tidlig uansett.

Husk også at det er mange som har blødninger den første måneden i svangerskapet, det hadde jeg sist.....

Skal krysse fingrene for deg :-)

KLÆM

Tok en test ista, den var negativ. Og nå har jeg skikkelige mens-murringer i magen, sånn som det pleier å være rett før jeg får mensen. Har ligget og grått i fanget til samboeren min i 2 timer nå. Vet jeg tar sorgene på forskudd og at det egentlig er for tidlig å teste idag. Og at morgenurin fungerer best. Men jeg klarte ikke å vente lenger.... Svake menneske :-) Føler meg litt bedre nå da, men orker ikke håpe. Vi skal flytte i ny leilighet i helga, får konsentrere meg om det! Godt å ha noe meningsfullt å holde på med mens man venter. Pakking er ikke det gøyeste, men bedre enn å glo i veggen. Satt og så på Friends + alle de andre seriene på tv i ettermiddag, og der var det jammen meg babyer og gravide alle veier! Så nå ser jeg på The Voice istedet, det er temmelig babyfritt, hehe!

Uff det er ikke greit nei... Og babyer overalt er det. Jeg hadde kjøpt meg nye KK og skulle kose meg skikkelig på sofaen. Der var det en artikkel om hvordan tre menn hadde opplevd å være med på fødselen og bli pappa. Det skulle ikke mer enn det til før jeg satt og sippet. Jeg eier ikke normale hormoner (etter p-pille-slutt for mange herrens mndr siden) så det er litt rart igrunn..

Kose dere med ny leilighet da! Det er jo moro!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...