Gå til innhold

Mange som venter en GUTT? =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi får også en liten gutt:) Ventet den 10.10.. Han turner rundt som en villbass,og det er full fart! Storesøster gleder seg veldig, og kanskje bare innbilding, men jeg synes han blir enda mer aktiv når hun ligger og skravler i nærheten av magen min:)

Annonse

Vi har ei jente på tre år fra før og nå venter vi en liten gutt(16 oktober).Jeg kjenner godt allerede nå at dette er en ekte fotballspiller for det er masse liv i magen..........

Vi gleder meg sånn til å få en liten tass i huset.Datteren min blir så ivrig når vi snakker om lillebroren hun skal få.

Hilsen lykkelig mamma som blir mamma igjen:0)

Annonse

Vi venter også gutt, var sikker på at det var ei jente, eller kanskje det var ønske om det som overgikk alt. Min samboer har to gutter fra før.

Jeg er fortsatt ikke sikker jeg da,litt fordi jeg har sammenlignet målene etter første ultralyd med andre her inne, og da lå målene mine likt med de andre som ventet jente....kan jo selvfølgelig være en bitte liten gutt da:)

Har bestilt 3D ultralyd i uke 26, om 5 uker, da regner jeg med at vi får det bekreftet:)

Vi skal også få en gutt..var på ultralyd på mandag og det var helt fantastisk å se han:) Har termin 22.okt. Til Villemo;) så opplever jeg akkurat det samme som deg...har en stesønn som ble skikkelig skuffet fordi han ville ha en jente..vel,vel..Men vi er ihverfall henrykte over den lille prinsen i magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...