Gå til innhold

Februar baby


Skrulla

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Akkurat funnet ut at jeg venter en liten en, og synes dette er kjempe spennende. Har vel egentlig skjønt at det er noe på gang i og med at jeg hadde ømme pupper i en uke før ikm og ingen kom selv om jeg hadde mens smerter i flere dager før... Venter å se mange tilskudd til februar-gjengen etter hvert! Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

gratulerer...

Jeg venter også februar baby:-)

Men tørr ikke glede meg enda. Har vært gjennom MA og XU..

så nå venter jeg på siste HCG måling..

 

Take care:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Tusen takk og gratulerer til deg også! Krysser fingrer og tær for at alt går bra. Er første gang jeg er gravid, så håper alt skal gå bra, men tar ingenting på forskudd.

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også baby i februar. Men jeg er også veldig redd, for dette var så overaskende siden vi hadde fått beskjed om at vi ikke kunne få barn på vanlig måte. Kan derfor nesten ikke tro det, men er suuuuuperglad!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i gjengen og gratulerer så masse :)

 

Kom dere inn i februarklubben - det er der det er morsomt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

februar baby her også. Termin 9.og kvelm som et uvær allerede. Syst spydde jeg i 9 mnd så det er vel bare å glede seg. Tips tas imot med takk for å begrense kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg får melde meg på her da...7 februar er vår termin. litt surrealistisk, dette satt på første forsøk!

 

kjære bøllefrø.

jeg har 2 tips til deg. dette har jeg ikke fått testet ut ennå da, men forever living products aloe vera gel (drikke) skal stabilisere magen. den er basisk dvs den stabiliser syre base. har ikke fått testet den selv ennå, og tenkte å forhøre meg med legen først at det ikke er noe i den jeg bør holde meg unna. skal holde deg oppdatert. skal til legen tidlig til uken.

 

det andre tipset er ingefær. lag te med ingefær biter i. husk at det er sterkt så ta det litt rolig:)finnes forresten også i kapsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye alle sammen!!!

Jeg venter ogsa barn i februar(5 feb) hvis alt går som det skal. Dere får melde dere inn i terminklubben for februar.

Lykke til girls!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var selv kvalm de første seks mnd av svangerskapet forrige gang, prøvde det meste. til og med afipran(kvalmestilende medisin), men det hjalp lite eller ingenting.

Håper at jeg snart kan slenge meg med i februarklubben, må bare få tatt en tet først. hvis h\jeg er gravid og jeg blir kvalm som forrige svangersskap drar jeg rett til akupunktør. Jeg ser litt mørkt på å evt gå å være kvalm så lenge igjen da jeg "tok av" 14 kilo sist jeg var gravid. det var slitsomt!! har en venninne som prøvde akupunktur med vellykket resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen.

Jeg venter barn 0202 om alt går etter planen.

Er litt bekymret da jeg ikke har hverken mens-murring el noe graviditets tegn.Har hatt litt vondt i kors-rygg og litt såre vorter, men ikke heile brystet. Ikke har de vokst heller.. Håper det skjer snart:)

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel slenge meg med har jeg også! Har funnet ut at jeg er 4+2 og har i følge terminkalkutatoren på nett termin den 9. februar -07. Om alt går som det skal da. Synes terminkalkulatoren regner litt rart egentlig, for i følge min egen "kalkulator" er jeg "bare" 3+5...!

Har ømme bryster og i dag merka jeg at vortene var ømme også. Murringer i magen har jeg kjent siden jeg var 2+5 på vei og av og til er jeg litt kvalm. Har så smått begynt å glede meg, men tror ikke det vil gå opp for meg at det er noe der inne før jeg enten ser magen eller hører hjerteslag ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei. Jeg er også med i februar klubben :-) 4. februar. Spennende og kunne følge hverandre. Jeg er alene i venne gjengen om å få barn nå ( med mindre de også skjuler en hemmelighet, he he) så det er gøy og ha noen og dele med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Termin 07.02.07. Ut fra hcg-nivået på dag 14. (1178), så kan det se ut som der er tvillinger :)) Siden dette er IVF, så er det UL om tre uker, det blir spennende!

 

God pinse alle sammen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg får henge meg på i februar-klubben, jeg også. Termin 3.februar.

Fant det ut på mandag. Herlig følelse... Håper alt går bra!

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut i dag at jeg er gravid, så jeg får også februar-baby om alt går bra. Foreløpig termin er 10. februar, dagen før min egen bursdag :)

 

Lykke til! Det blir spennende å følge dere alle sammen fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er gravid! (4+3) Etter et mislykket prøverrørsforsøk, er testet jeg nå positivt etter å ha satt inn to egg fra frys. Er så spent. Vi har prøvd i snart tre år, så dette er nesten for godt til å være sant. Håper og ber om at alt skal gå bra! Lykke til alle sammen og nyt sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg skal også ha februar baby:)) etter 5 hjemmetester 1 hos lege og 1 hos jormor, gikk det endelig opp for meg:P hehe min termin er 07.02.07:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...