Gå til innhold

Tar andre ofte feil av kjønnet til barnet ditt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror faktisk det aldri har skjedd.. Har alltid fått høre at han ser ut som en ordentlig gutt.. Mere gutt kan man ikke bli.. He he he.. vet hva pokker hva de mener... Men han ser da ihvetrfall veldig ut som gutt...;)

Annonse

Eg trur ikkje det har skjedd på dei 8 1/2 mnd guten vår har vore ute i den store verda faktisk. Får alltid høyre at han ser ut som ein "typisk gut", kva no det betyr.

... og det til tross for at han kler raudt kjempegodt og har mykje raude klede + vogn :o)

Ja, en gang hun hadde på en knallblå jakke :) Ellers syns JEG ihvertfall at hun ser veldig feminin ut, men mulig folk som ikke har baby selv ikke ser slikt?

Vet at jeg var veldig dårlig på å se forskjell på babyer selv før jeg fikk barn ihvertfall! ("alle babyer ser jo kliss like ut!")

Ja, vi har en liten jente, men mange tar feil om vi ikke har masse rosa klær på. Men jeg synes at guttebabyer ser oftere typisk guttete ut, mens jentebabyer kan være vanskeligere å avgjøre kjønnet på. Kanskje det har noe med lite hår å gjøre? Forhåpentligvis blir de litt lettere å skille på kjønn når de blir større:-)

Annonse

Ja, ganske ofte også!! Til og med da gutten min hadde bare blå klær på seg var det en dame som sa for en nydelig jente. hehe...han har ikke noe hår på hodet. Så lanngt hår har han ikke,men har veldig ``pene`` trekk i ansiktet. Han har et rosa handkle, og når han har det rundt seg ser han vertfall ut som en jente!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...