Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som vet ?

Nå er det 3 uker siden gubben leverte sædprøve.Gyn har enda ikke fått svar.

Sekretæren sa det kunne ta 4-5 uker å få svar på slikt.

Er det normalt?Hva er det som tar så mye tid?????

Blir sprø av ventinga.....ikke nokk med at hele IVF prosessen våres fra før av er virkelig forsinket pga mye unødvendig tull.-(

Fortsetter under...

vi fikk beskjed om at det tok 2-4 uker å få svar. Det er sikkert helt normalt, men jeg vet ikke hvorfor det tar så lang tid..

Håper dere får svar snart nå!!

Syned synd på dere som har strevd så lenge. er sikker på at det går bra nå, når dere kommer i gang. Det fortjener dere virkelig!

klem

Hei. Dette hørtes rart ut at det skal ta såååå lang tid.

Da jeg lå på sykehuset i vinter, fikk vi ordnet det slik at mannen skulle komme og ta testen en av dagene han var på besøk hos meg. Fredag morgen ble testen tatt. Senere på dagen kom sykepleieren inn på rommet mitt med resultatet!! Kanskje dette var helt spesielt, men det gikk ihvert fall raskt.

Hei!

Høres helt utrolig ut at d kan ta så lang tid. Vi har vært på privat å skjekket, da ringte de etter noen timer for å gi oss svar :)

D kan jo ikke ta all verden av tid,skal jo skjekkes med en gang man leverer! Merkelige ggreier,hmmm

Nå når vi hadde innsetting,leverte mannen min prøve for befrukning og de så jo med en gang hvordan den var. Ring å purr på!!!

Lykke til!

Skjønner godt at du er utålmodig å lei av å vente!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...