Gå til innhold

Grunn til bekymring??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tror jeg blir gal snart, og har nok som flere andre her angst etter å ha lest om alle abortene!

 

Jeg er nå 8+4 og har vært en del plaget med kvalme, noe svimmelhet. Har hatt ømme bryster, større ring rundt brystvortene og oppblåst mage. De siste 5 dagene har jeg ikke hatt NOEN symptomer!! Føler meg absolutt ikke gravid lengre.

 

Tok ultralyd i 7 uke, da var alt bra. Så at hjertet slo.

 

Er så bekymret, men kan jo ikke ta ultralyd hver uke. Skal ikke til legen før 26 juni...sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som har det på samme måte, men som har fått konstatert at alt er i orden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen gode svar, men vil bare si at jeg skjønner hvordan du har det.. Kjenner at en blir litt mer småbekymret nå enn tidligere. Jeg hadde sterke magesmerter en dag og ringte da min gynekolog for å høre.. for å slippe å gruble, og han sa da at det bare er å ringe.. du får svar, eller evnt komme om de mener det er grunn til det!!

 

Lykke til iallefall!!! Tenker på deg!!

10 + 6 idag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Du trenger helt sikkert ikke være bekymret. Jeg var temmelig plaget med kvalmen, men i uke 8 ble det plutselig bedre. Var nesten ikke kvalm i det hele, og brystene var heller ikke så ømme lengre. Så i uke 9 kom kvalmen tilbake. Ømmheten i brystene varierer veldig fra dag til dag, men var egentlig verst i begynnelsen. Nå er jeg i uke 11, og er fremdeles kvalm. Var på UL på mandag, og alt var bra. Og sant som du sier, man kan ikke ta ultralyd hver uke heller, selv om det hadde vært kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er noen trøst, men jeg hadde det akkurat slik i mitt forrige svangerskap. Plutselig var jeg helt "ugravid" på alle måter og gikk til legen med min bekymring. Begynte å lure på om alle symptomene hadde vært innbilning osv... Tok blodprøve for å måle stigning i hCG med en ukes mellomrom - stigningen var formidabel og følgelig var jeg fortsatt veldig gravid :)

 

Prøv å være fornøyd med noen symptomfrie uker - det er helt sikkert helt i orden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+1 idag, og har det på akkurat samme måten. Det at symptomene forsvinner gjør meg veldig urolig.. Det er jo bare fint hvis alt er normalt, men jeg er så redd for ma etter å ha lest mye om det her inne. Fler som har erfaringer med at alt er normalt selv om symptomene avtar? Ikke at man vil være dårlig, men er man det slipper man i hvert fall å lure....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...