Gå til innhold

sex......

Anbefalte innlegg

Skrevet

sex er noe som ikke skjer så ofte, tror kanskje det er tre uker siden sist eller noe, og da fikk jeg så vondt at jeg ikke har hatt noe lyst å prøve engang... har egentlig ikke hatt noe særlig sexlyst heller gjennom hele graviditeten.... synes veldig synd på sambo, er i uke 28, og han har ikke fått komme til mye... og i går skulle vi prøve igjen da... men har jo blitt litt større på de tre ukene også... INGEN stillinger fungerte, og jeg fant ut at jeg kunne jo prøve å sette meg oppå han... jeg følte meg som en kjempe, som knuste hele han... følte meg som hun dama i "shallow hal" når de skal ha sex.... så jeg begynner å grine... midt oppi alt dette... og sambo skjønner ikke problemet, for han synes at jeg er kjempesexy... sier han iallefall.... men jeg greier ikke tro på det... føler meg helt jævlig, som en stranda hvalross.... hva skal jeg gjøre for å få det bedre med meg selv, og hvordan skal jeg greie å føle meg vel når vi har sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mine øyne er du heldig... Mannen min synes jeg er nydelig, men ikke sexy (for tiden)... tror han ser på kroppen min som hellig nå når det er en baby inni der. Så han vil ikke ha sex, og jeg blir jo såklart frustrert.... :(

Men til det du spurte om! Har funnet ut at det er fint å ligge på siden, altså med han bak deg. Dette gjorde vi noen ganger før han fant ut at han ikke ville lenger (det er fordi han føler at babyen "er med på det", og han synes det er for ekkelt). Jeg følte meg ikke kjempestor og usexy da! Stillingen er koselig, man ligger nært hverandre, pluss at magen er vendt bort fra han. :)

Skrevet

Sexlysten er vel ikke på topp her heller, blir vel ca en gang i uka(max). Har vel hatt bedre sex uten mage, men unner sambo litt, og det er jo ikke så værst når vi først kommer igang..

Veldig synd du føler deg usexy og ikke tror på samboeren din som synes du er flott. Det synes min om meg, og jeg tror ham. Selv er jeg også egentlig ganske stolt av magen, men når det kommer til sex hører den liksom ikke med i bildet. Jeg velger derfor å ikke fokusere på det. Den er jo der, og hvis vi velger gamlemåten, med han over meg, så er det klart den kommer litt i veien. Faktisk så mye at jeg må le av og til. Men tenk bare på det som mage, og forsøk å glemme junior inni en stund..

Du er ihvertfall bare hvalross for en stund, og det kommer noe flott ut av det. Er det ikke fantastisk at kroppen din kan lage et helt nytt individ da. Det er verdt å være litt klumpete en stund synes jeg. Og vi er jo mange i samme båt.

Nå nærmer det seg termin for meg, så jeg har tenkt til å øke sex-frekvensen, noe sambo gliste bredt av..

Skrevet

Uff, man blir jo stor, maven er i veien for å kunne ta av slik man ellers ville gjort. Tunge bryster, mave, ekstra kilo.

Men det er sexy!

En gravid kvinnekropp er ett vakkert og sensuellt syn. Og ett veldig klart bevis på deres tidligere seksuelle aktiviteter.

Maven er ett produkt av antageligvis ett godt samliv og seksualliv.

Jeg har mine dager der jeg ikke føler meg akkurat lett på tå, der håret ikke vil jobbe med meg eller ingen klær føles bra, men selv da kan man på en måte psyke seg opp litt til å tro at man er lett som en fjær eller at man faktisk ER sexy.

Kropp og sinn jobber i lag. Om sinnet er tungt så føles kroppen likedan og omvendt. Det som kan hjelpe er å ta seg en dag med skikkelig pampering. Gå til frisøren og farv/klipp håret, eller bare få det fønet ut for den saks skyld. Kjøp deg ett plagg som du syntes du kler. Smink deg og ta ett langt velduftende bad, og du vil merke humøret stige, du kan til og med bli så fornøyd at du syntes selv at du er sexy.

Husk at sambo har rett, du er sexy :-)

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Det er ikke lett å tro at noen føler at man er tiltrekkende når man selv føler seg som en invalid hval. Vi har sex, en god del for tiden faktisk, men jeg merket igår at jeg plutselig følte meg enormt ekkel og usexy: mens vi holdt på! Det var såvidt jeg "hoppet av" og droppet hele greia! Mannen min insisterer at han synes jeg er dritsexy, men jeg bare tenker inni meg at han lider av synsforstyrrelser.. Tragisk, jeg vet. Det er ikke så mye å gjøre med det heller. Noen dager er det verre enn andre for meg å tro at han kan synes det er sexy å bli ridd av Keiko, men stort sett når humøret mitt generellt ikke er overtatt av onde hormoner så er det ingen problemer. Mye positiv tenking + blind tro på at han snakker sant når han påstår med strak mine at han synes du er dritdeilig hjelper! Prøv å ikke falle i fella der du tror at bare de negative tankene dine er sanne. Snu det om heller, litt overdrevet positive illusjoner har aldri skadet noen ;).

Skrevet

Hei, jeg føler meg også som en hvalross etter å ha lagt på meg MYE, og har hatt lite sex de siste mnd da jeg har vært i dårlig form. Men nå, like før termin har jeg plutselig lyst igjen, og har funnet et par bra stillinger:

1: Jeg ligger på siden med ham bak meg. Eller jeg kan vri meg slik at jeg nesten ligger på ryggen mens han beholder samme stilling (bak med det ene benet under meg).

2: Vanlig bakfra, dvs jeg på alle fire med puter under overkroppen, og han bak. Ved denne stillingen her merker jeg ikke magen i det hele tatt og han "slipper" å se den (slik at man ikke blir minnet på babyen hele tiden).

Lykke til! Håper det går bedre neste gang!

Skrevet

hehe,ikke en ond latter,men befriende fordi jeg har det slik selv!har ikke villet skrive noe om det fordi jeg synes det er på grensen til flaut,så deilig det var å se at det ikke bare er meg!

i starten hadde vi mye sex,ingen mage og bare kos,men nå..ja nå er det Keiko for alle penga!

kjenner meg så godt igjen i det du sier.prøvde også å sitte øverst et par ganger, men følte meg skikkelig ekkel.har prøvd å slukke lyset, det hjelper litt for da føler jeg ikke flesket er så synlig.(er jo bleikfeit etter som sommeren lar vente på seg;-)

sambo sier han synes det ikke gjør noe og at jeg er fin, men det hjelper lite når jeg føler kroppen er en svær karamellpudding.

som flere har sagt, bakfra kan være tingen.det fungerer i alle fall noen lunde ho oss.merker at jeg ikke slapper av som jeg gjorde før fordi det lukter anderledes av lille musa, hun føles anderledes på en måte.nesten på gensen til å bli ekkel synes jeg selv.

håper det vanlige sex livet kommer igjen etter at baby er ute.

heldigvis har vi snakket mye om det og jeg har sagt hvordan jeg føler det.det har gjort alt lettere for i starten trodde han at jeg bare ikke ville og at det var han det var noe galt med.

tror å prate sammen er viktig, slik at en vet hva den andre føler.

Skrevet

Du skal ikke ha sex vist du ikke har lyst, eller ikke føler deg vel.

Det er andre måter å tilfredstille han på.

Jeg har følt at jeg har med en 3 person i senga...klarer liksom ikke å slappe av, pluss at ting jeg har likt før ikke føles på samme måte lenger.

Har foresten bare 3 uker igjen no, men det har ikke vert mye sex her i gården.

Onanere går greit, da føler jeg det ikke på samme måte....og det er jo gått. Orker liksom ikke å lære han opp i hva jeg synest er godt no når jeg er gravid....når det er andre ting jeg liker til vanlig.

Du får ha lykke til, og ikke stress med sexen , det blir bra igjen etterpå

Skrevet

godt å vite at det er fler enn meg som har det sån da. vi har snakket mye om det, og han sier at det er ikke så viktig for han å ha sex, og han respekterer når jeg sier nei. men jeg har ikke noe problem med magen fordi det er en baby der... det ha liksom ikke gått opp for meg at den er der enda. føler meg bare stor og stygg, og når ikke lysta er der heller, så er det liten vits. vi fant vel heller ut da vi snakket om det da jeg var ferdig å grine, at vi får heller kose med hverandre på andre måter, og heller prøve igjen med sex når jeg er drittlei og vil ha denne babyen ut.... han så på meg i går, prøvde å forstå, og sa "det er jo ikke så lett å ha trekant heller da.... nei, det ble feil...." han r jo søt da, føler meg heldig som har han!!!!!! håper det blir normalt igjen når babyn har kommet ut. alle sier jo det... får satse på at det stemmer!!!!

hovedinnlegger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...