Tone1980 Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Va te legen mandag å spurt om tidlig UL pga 2 SA i fjor å d sku æ få! Å i går ringt dæn jaggu fra sykehuse å ha ledig time i dag.. Nettopp kommi heim å e kjæmpe gla!! Alt sto bra te i magen, æ vart flytta fram ei uke(fra 10+4 te 11+4) å fikk bilde Æ fikk te å me tæll fingra, hender å fota.. hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Hei!!! er det ikke utrolig.... jeg var på ul i går, og ble også flytta litt frem.... 12 uker i dag ) helt unik opplevelse.... jeg svever enda!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrissyL & Aurora Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Ja, helt utrorlig, ikke sant!? Jeg ser på bildene hver dag og synes det lille nurket er helt fantastisk ubeskrivelig. Jeg er 11+6 idag og når de magiske 12 ukene i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liten luring... Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 Åh, så godt å høre noen solskinnshistorier her inne! Blir nesten deppa av alle som mister eller er redd for å miste! Så gøy å kunne se den lille i magen.Skal selv til første kontroll onsdag, og det blir veldig spennende! Lykke til, damer :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå