♥mini♥lille♥knerten Skrevet 1. juni 2006 #1 Skrevet 1. juni 2006 Hvor har dere kjøpt hentesett, og hvordan sett har dere kjøpt dere som har termin midt på sommeren, som det kan være veldig varmt?
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 1. juni 2006 #2 Skrevet 1. juni 2006 hei=) jeg har kjøpt på lindex. et todelt sett med bukse og jakke. + en body,sokker og en tynn lue. får se om kler på han jakka når vi reiser eller om jeg bare pakker han inn i et helseteppe. alt etter som hva slags vær d er.
olivia71 Skrevet 1. juni 2006 #3 Skrevet 1. juni 2006 Jeg tar med kortermet og langermet body og en sparkebukse, sokker og tynn lue. Har termin 29.6.
januarmams Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 har kjøpt rosa bukse og jakke, tynn hvit lue og hvite sokker. + en body til å ha under
TurboPrinsessen:-) Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Jeg synes også det er vanskelig å finne hentesett.. Har lett i alle slags butikker. Vi vet ikke hvilket kjønn det blir da, så hadde nok vært lettere hvis vi visste det. Nå hørte jeg nylig at det var "hans oppgave" å kjøpe dette, etter at babyen var kommet ut ( da vet man jo både kjønn og størrelse ) Vet ikke helt om jeg tør det, men tror jeg bare må ta sjansen.. må jo gi han noen oppgaver :-) Klems fra ei med termin 31.juli..
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #6 Skrevet 1. juni 2006 Eg hat tatt frem mitt gamla, så eg brukte på vei hjem fra sykehuset for 24 år siden har termin 10 juni, og blei sjøl født på sommeren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå