Gå til innhold

Farge på Emmaljunga edge duo kombi???

Anbefalte innlegg

Heisann:)Har endelig bestemt meg for type vogn,men er så usikker på fargevalg..Klarer rett og slett ikke å bestemme meg.Noen som vil si sin mening?Står mellom svart,navy,sport crome og sport ruby...Først hadde jeg bestemt meg for svart,men ble i tvil etterhvert.Kanskje det hadde vært fint med farge...:)Takknemlig for svar:)

Fortsetter under...

jeg har egentlig kjempelyst på den røde, men sambo synes ikke den er så veldig fin... og så tenker jeg også at jeg kommer til å bruke denne vognen igjen hvis jeg skal ha flere barn, og det kan jo hende er noen år til siden jeg bare er 21, og at det kanskje ikke er så kult med rød vogn da. har iallefall bestemt at sportsvogna skal være svart, hvor all møkka ikke vil synes så godt, og bagen vil vel være i en av gråfargene. synes det er så vanskelig å se fargene i katalogen, for de ser jo ikke sånn ut i butikken... de sa ialefall i butikken at jeg kunne få forskjellig

Vi valgte "sport carbon", vi. Sto mellom det og helt svart. Sport ruby er også fin, men siden vi har bestemt oss for å beholde vogna og bruke den til evt kommende søsken, ville vi ha ei mest mulig nøytral. Kanskje svart fanger mer varme og kan bli vel varm på varme dager med sol..? Dog skal jo vogna alltid stå i skyggen, men..? Når man triller, da? Ikke sikkert det er den stre forskjellen på fargevalgene, men.. Et argument skal man jo ha..;P

Så.. Vet ikke om du ble noe klokere av dette, - synes begge typene er fine. Lykke til med valget, uansett.

Annonse

er det samme kalesje? jeg skal ha city cross, den er nesten helt lik, bare en enklere og mye lettere (viktig for meg når jeg må bære bagen opp mange etasjer). den du skal ha er "luxus modellen" sa hun dama vi snakket med i butikken. jeg vet iallefall at på den jeg skal ha er det to kalesjer... en til bagen og en til vogna. så det er jo rart hvis "luxus modellen" ikke har det... siden den er luxus liksom....

Hei igjen!

Ang samme farge på bag og en på sportsvogn; kan hende jeg har uttrykt meg litt krøkkete.. Sannheten er allefall at jeg aner ikke, er helt "grønn" når det gjelder vognkjøp... Vår første, dette. Om det går an å få ulike farger på sportsvogn og dypdelen, så er der forsåvidt greit for oss at vi ikke visste at det...Hadde bare gjort et ennå mer komplisert.. he, he.. :)

Farge går jo på smak,men når du ønsker å få et svar,så må jeg bare si at jeg synes svart er utrolig kjedelig.Barnet liker jo også godt farger,så jeg hadde valgt en med farge.Liker den med litt rødt på,men tenker på om det passer hvis det blir gutt.Husker ikke hva fargene heter,men har sett på noen.Kommer nok til å velge Emmaljunga duo (city jet).Har enda mange måndere igjen,før jeg trenger å bestemme meg.Som sagt,jeg synes svart er kjedelig.

Annonse

Hei. Vi var å kjøpte vogna i dag, klarte ikke vente lengre.. hadde tenkt på platina, fo den hadde så stilig trekk inni, men valgte tilslutt ruby. Den er kjempe fin. Tror nok ikke jeg blir lei av den, kjedligere med helt svarte. Synes også den går helt fint til guttebasser også. Selv om vi får jente nå, kommer vi til å bruke den til neste om det skulle bli en gutt og. Den er veldig anderledes i butikken enn i katalogen, ikke så kraftig rød. Veldig fiiin.

En veninne ringte en butikk i Sverige for å sjekke pris der,var samme pris 7000.Hadde også tenkt å kjøpe der,men..

Svart er jo klassisk og passer uansett,men arti med farger.Liker ruby veldi godt,men tro om det går an å få annet trekk inni vognen?Ruby har jo striper.Liker de elgene så godt,men ikke selve vognfargen.Carbon er også stilig..Er den "metallisk"? grå i virkeligheten,ser litt metallisk ut på nettet...

Vi bestilte den svarte vi.. så får jeg heller pynte med fargerike dyner og puter! Det svarte stoffet hadde litt forskjellig mønster, det brøt også litt med alle reflekssømmene - synes den var stiligst når vi så på de ulike modellene og fargene i butikken. Men vi er alle forskjellige heldigvis! Bestilte i Sverige i påsken og den skulle leveres nå i juni! Jeg gleder meg såå til å hente den! Var samme pris som i Norge, men vi sparer jo 1000,- på kursen.

Vi har bestilt platina vi :) Det var gubben som bestemte farge og understell.. hehe.. var så usikker på hvilken farge vi skulle velge, men det var ikke tvil når vi kom i butikken.

Vi bestilte også vogna i påsken, den skulle komme neste uke, men de er forsinket fra fabrikken (ringte til kattis idag), så det drøyer mest sannsynlig en uke eller to til før den komme... Så alle dere som har tenkt til å kjøpe emmaljunga: Bestill nå!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...