Gå til innhold

Desember: Lillegutt fikk smake grøt

Påan-igjen

Anbefalte innlegg

I dag fikk Trygve smake grøt for føste gang. Laget den litt tynn så det ble mer vellingaktig. Han syns det var litt rart men spiste og smattet. Skulle selvfølgelig også hjelpe til å holde skjeen. Ble faktisk mindre søl enn jeg hadde regnet med.

Enda en milepæl i livet overstått !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er det ikke morro =D

Jeg ble også overasket over hvor lite søl det ble førstegangen jeg ga poden grøt. Men det ble det fort slutt på. Nå er det grøt overalt når han er ferdig å spise. Så nyt det mens det varer hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøt er tingen vet du:-) Even sølte heller ikke så voldsomt til å begynne med, men det var før han lærte seg å si "prust" (eller åssen jeg skal skrive det:-)) Så nå "pruster" han i grøten og jeg sitter der med grøt over hele meg. Hysterisk morsomt...not:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tratttis med vel overstått grøt deby!!

Er det ikke gøy?

Lite søl ble det her også første gangne......

Men nå....hehehe, ja jeg sier bare vent å se jeg....hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja grøt er moro! Og middagsmat også! "pfffffflat" sier han, og spruten står. Og helst med fingrene i munnen samtidig. Etter mat, er det deilig å putte mammas hår inn i munnen så hun får grøt og middag som stylingsprodukt..... Men du så nydelig de er når de smatter og smaker på alt det nye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlige søte småttiser. De er jo så nydelige der de sitter og gaper, smatter, spreller, spruter og styrer med fingrene inni munnen... sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk så spennende det er for dem. Helt ny konsistens, helt nye smaker. Artig å se på reaksjonene.

Idag fikk gullet smake eple&pærepurè men tror hun synes det var litt surt. Hun ville i alle fall ikke ha. De artige grimasene..hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...må si jeg misunner dere litt...

Vesla mi vill ikke ha grøt,blir kjempe sint og spytter

det bare ut...Har prøvd det flere ganger.

Hun er 5 mnd og nøyer seg bra med puppen :o)

Men vi har jo ikke dårlig tid...har vi vel?? ;o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro. Det er så kjekt når de liker det.

Lillegutt her i huset skal også hjelpe til med å holde, men heldigvis tar han rundt hånden min og hjelper meg istedet for, så han er ivrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...