Gå til innhold

Jeg har blødd! Kan det være tegningsblødning?

Anbefalte innlegg

Hadde litt kraftige mensmerter i dag tidlig når jeg stod opp. Gikk på do og fikk bittelitt friskt blod på papiret. Tok på ett bind. Var på di igjen nå i stad, og det har kommet mer blod, ikke mye, men ikke bittelitt heller. Friskt blod, ikke sånn mørk med klumper.

Hva kan dette være? 18 dager til termin.

Er det teginngsblødning, og hva er isåfall det?

Kan dette bety at ting er i ferd med å skje? *håpe håpe*

Takk for svar!

Fortsetter under...

Aner ikke hva det kan være, aldri opplevd tegningsblødnings så vet ikke åssen det er. Men ring føden, ikke sitt her og vent på svar !!!

Kan jo alltids håpe at det er fødselen som er i gang, for du er vel passe lei nå...

Lykke til!!

Misunnelig..

Høres ut som tegningsblødning. Får bare krysse fingrene og håpe det blir fødsel snart, men tror nok det kan ta lang tid enda.. Tror ikke du kommer noen vei med å ringe føden, det er nok bare å vente tålmodig, med mindre du blør friskt og mye da. Mener tegningsblødningen skal være ganske sparsom, og ofte litt mørk, og blandet med utflod. Det kommer fra livmorhalsen(som strekkes?) mener jeg.

Ringte føden, og fikk den beskjeden jeg regnet med.. Ingen vita i å komme, bare slappe av og se om det skjer noe utover kvelden. Har ikke smerter eller noe, så jeg regner med det er "falsk alarm".

Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...