Gå til innhold

September: Noen som bruker TUMMY HONEY cream?!?!


**Andrea** & Lille Konrad :)

Anbefalte innlegg

jeg begynte å bruke den med engang jeg visste at jeg var gravid,den skal forebygge at strekkmerker kommer og den skal også minske de som allerede er der...Den har også anti - kløe ingredienser som er veldig fint når/hvis man begynner å klø når huden på magen strekker seg! I mitt tilfelle bruker jeg den for å forhindre at strekkmerker evt skulle komme...Den holder huden myk og smidig,og skal påføres to ganger daglig! Jeg anbefaler den på det sterkeste,magen min er ganske stor nå ikke et eneste tegn til strekkmerker...TUMMY HONEY cream er en av tre kremer i samme serie..den første er en stick som skal brukes den første måneden,de resterende åtte månedene skal man bruke TUMMY HONEY cream,og etter fødselen er det et butter man skal bruke som skal hjelpe huden å trekke seg sammen igjen....

 

DENNE KREMEN ER GENIAL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres bra ut dette:-)

Jeg brukte Natusan babyolje i forrige svangerskap hver gang jeg dusjet, og gjør det denne gangen også. Jordmor og de som har greie på det sier at det er hormonelle ting som forårsaker strekkmerker og at det ikke er mulig å gjøre noe med det. Men jeg vet ikke jeg...Fikk i alle fall ingen på magen forrige gang,( men på baksiden av lårene - nor jrg ikkr regnet med og merket dem ikke før nylig!!!)

 

Lykke til med smøringa - vi satser på glatte og vakre mager til siste svangerskapsdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei.. beklager å måtte si det men, venninna mi har brukt Tummy Honey fra første dag da hun var livredd for å få strekkmerker siden moren fikk det.. nå er hun i 8 mnd og har fått masse strekk merker som sin mor... jeg har heldigvis ikke fått noe enda og bruke bare babyolje... håpe jeg slipper det...mamma hadde heller ingen merker.. så det er kanskje litt arvelig... jeg håpe kremen fungerer på deg...:)

 

linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...