Gå til innhold

kryss fingrene for meg jenter!!!

Anbefalte innlegg

Har IKM i dag og foreløpig ikke noe mens...

Tenk om det kunne vært min tur....

Har gått første runde på pergo og kjenner at håpet er litt større enn det har vært de siste, tja skal vi si 8 pp?!?

Kjenner meg forsåvidt super premenstruell og har gjort det ca 4 dager. Pleier ikke å kjenne så veldig på det, så pergo har i allefall en effekt på kroppen på en eller annen måte.

Prøver å ikke bli for oppspillt, men for hver time som går blir jeg liksom litt mer gira... men innerst inne kjenner jeg jo disse følelsene så utrolig godt. Jeg girer meg opp for hvert minutt og om noen timer eller i morgen når mensen kommer blir skuffelsen kjempe tung.

Men det er som sagt lenge siden jeg i det hele tatt kjente noe håp i forhold til dette så det er litt deilig nå, så lenge det fortsatt er et ølite håp...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5226926-kryss-fingrene-for-meg-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

xxxxxxxxxxxxxxxxxx fingrene jeg. Har du tenkt å ta en test snart eller?

Jeg har ikm om 2 dager og har min første enkle runde med pergo nå. Jeg har hatt 2 runder for noen år siden også og da hadde jeg masse menssmerter i 1 uke før ikm begge gangene (ikke gravid den første gangen - gravid på runde 2...), men denne gangen har det bare vært noen antydninger til mensmurringer...

Jeg skal i alle fall ta en test på lørdag :-)

klæm

Annonse

Tusen takk jenter.

har kjørt en oppdatering under IKM i dag også, men her er altså status.

Tok en test på torsdag ettermiddag og den var neg. Gikk selvfølgelig rett i kjellern. - At det liksom aldri skal bli min tur var det eneste jeg klarte å tenke.

Det som er positivt er at legen min ringte i går og sa at jeg hadde fått fine hormonverdier på blodprøvene mine denne gang. De viste tydelig eggløsning, og når jeg spurte om det var tydelig forskjell fra de prøvene jeg tok før pergoen, svarte han at det ikke kunne sammenlignes :-D

Så det er jo fin, fint! Kanskje det blir min tur snart likevel!

Har fortsatt ikke fått mens, men ser her inne at syklusen fort kan bli litt lenger med pergo.

Er egentlig like glad for det, for jeg tester positivt for eggløsning på dag 18 og da blir 28 dagers syklus litt kort ifht. lutealfasen. Så egentlig er det perfekt om pergoen gir meg litt lenger sykluser.

Men jeg håper selvfølgelig ikke den blir lenger enn ca 14 dager etter eggløsning. Så om jeg får mensen på mandag/tirsdag er det supert.

(Selvfølgelig ville det beste vært om jeg fikk positiv grav. test på mandag eller tirsdag, men jeg tør vel ikke helt håpe på det siden jeg allerede har testet negativt:-D)

Er altså ved bedre mot en torsdag kveld når alt så som svartest ut.

godt å kjenne omtanken deres uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...