Gå til innhold

Ok....hvor mange venter nr 5 da?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei.....Jeg venter nummer fem :-))

Gutt 20 år

Gutt 19 år

Gutt 16 år

Trodde jeg var ferdig med barn da,men det blir ikke alltid sånn man tror:-)...

Traff en ny mann,han hadde ingen barn fra før så da var det bare og sette igang igjen.........

fikk ei jente som blir to 1 juli...

Har termin 20 oktober og da kommer det en gutt til...........

Vet du hva det blir eller??

Hei, Inger I!

Nei, jeg vet det ikke ennå. men denne gangen VIL jeg vite. Er ikke lenger enn uke 13.

Samme historien på meg og. Ny mann - og da var det bare til å dra i gang igjen! Men etter denne er det nok. Kjenner jeg er veldig sliten i dette svangerskapet. Sikkert pga minsten på 2 holder meg i ånde fra morgen til kveld.

Hyggelig å se at det er flere av oss :-)

Hei igjen Brooke.....

Jeg føler meg også litt mere sliten nå enn jeg gjorde når jeg fikkk de tre første....Når man er atten og får sitt første barn og det kommer to tette til, er 21 år når jeg har mine tre første barn..... Alt går av seg selv da,mye tøffere da enn nå......

Men det var utrolig deilig og få hun lille som blir 2 år første juli,også utrolig godt og gå sånn en gang til.Hun må jo også få noen og være sammen med ;-))

Men nå har jeg rukket og fylle 38 år så nå er det slutt....

Det er veldig ålreit og vite hva man får da,selv om det er spennende og ikke vite også,ikke lett det her hehe.........

Ha en kjempe fin dag alle sammen :-))

Annonse

Venter også min 5. Har fra før:

Gutt 10

Gutt 8

Jente 4,5

Gutt 3

Mista ei lita jente i uke 20 i august 2005.

Termin 22.11.06

Har sterk tro på jente denne gangen også, men skal sjekke på ul. Jordmora vi skal til var samme som oppdaga dødt foster på ul i Aug. Snakka med henne på tidlig-ul, og hun skulle sjekke kjønn neste gang. Spennende, ja.

Jeg venter mitt femte barn med termin om om ca 2 uker. Har fra før:

Jente, 9 år

Gutt, snart 6 år

Jente, snart 3 år

Jente på 16 mnd.

Vi vet ikke om det blir gutt eller jente denne gangen, og det gjør alt ekstra spennende. Mannen har stått fast på at det er en gutt hele svangerskapet, mens jeg har egentlig trodd mer på jente (veldig frem og tilbake :) ). Ikke lenge til vi vet hvem som har rett nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...