Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #1 Del Skrevet 1. juni 2006 Til dere som har født tidligere: Fødte dere før eller etter termindato (... eller kanskje til og med på termindato)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malita Skrevet 1. juni 2006 #2 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg har født før og på termindato. Skal bli spennende å se hva det ender med denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tess,mamma til 2:-) Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg fødte desverre 13 dager etter terminen sist. Håper jeg slipper gjenntakelse...:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bia-liten Skrevet 1. juni 2006 #4 Del Skrevet 1. juni 2006 14 dager over sist. Etter slitsomt mange uker med mye kynnere. Og nå starter det opp igjen..... 10. august er jeg ihvertfall tobarns-mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
termin i juli fikk jente 3.7 Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 fødte 1 dag over termin sist. håper jeg er like heldig denne gang, virker pyton å gå lenge over...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleBrumm Skrevet 1. juni 2006 #6 Del Skrevet 1. juni 2006 Med min første fødte jeg 10 dager før termin, andremann kom 11 dager etter. Jeg håper jeg er mer innstilt på overtid denne gangen (prøver iallefall å psyke meg opp) for det å gå på overtid er rett og slett noe dritt. Jeg er iallefall innstilt på å ikke føde før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #7 Del Skrevet 1. juni 2006 er 32+6 og opp 11kg så langt, på ultralyd denne uka sa fosterlegen at hun trodde babyen kom til å være ca. 3500 ved termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #8 Del Skrevet 1. juni 2006 Fødte i uke 38+5 sist. Håper jeg føder før denne gangen og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esmase Skrevet 1. juni 2006 #9 Del Skrevet 1. juni 2006 Førstemann kom 7 dager etter termin,og andremann kom 3 dager før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julibaby2 Skrevet 1. juni 2006 #10 Del Skrevet 1. juni 2006 Fem dager før termin. Vannet gikk først og etter en timer begynnte riene. Og etter 6 timer var gutten født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 1. juni 2006 #11 Del Skrevet 1. juni 2006 3 dager før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 2. juni 2006 #12 Del Skrevet 2. juni 2006 1. 19 dager før 2. 2 dager over 3. 7 dager over, ble satt igang pga. lite fostervann og 3 cm åpning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå