Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men jeg har faktisk sex hver dag (ikke når jeg har tr), men hver eneste dag ellers. Og det er ikke fordi jeg "må", men fordi jeg er kåt og har lyst. Har vært sammen med samboeren i 2,5 år nå, og har alltid hatt det sånn. Noen flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det hvis han orker, men det er (desverre) ikke alltid tilfelle.

Skrevet

Hmm, kan desverre ikke skryte av å ha ett like aktivt sex-liv nei... Men hvorfor får det deg til å føle deg ekkel?? Dersom dere begge trives med det er det jo kjempeflott!! Er litt misunnelig jeg, men har rett og slett ikke overskudd hver dag. Kanskje jeg begynner å bli gammel.. Nei kos deg så ofte du vil!

Skrevet

Her er det også de få gangene det ikke blir noe, han som ikke orker. Men det kan jeg telle på 1 hånd i løpet av årene.

Skrevet

Nei, var et innlegg her om at de som hadde sex annenhver dag ble fort lei, og at det var mange som hadde sex bare for å lage barn. Derfor lagde jeg innlegg om at jeg er hvertfall ikke slik. Hehe...

Skrevet

sex er bra uansett=) ingenting å føle seg ekkel for=)

Skrevet

Kan heller ikke skryte av et så aktivt sex liv lenger! Har vært sammen med typen i over 5 år, å vi har sex i gjennomsnitt 2 ganger i uka!

Men det første året var det hver dag og opptil flere ganger om dagen!

Vet ikke hvorfor det ikke er oftere jeg, men vi er vel ikke så opplagte alltid...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...